شیوه های تبلیغاتی موثر با 7 روش شگفت انگیز

اگر میخواهید بدانید شیوه های تبلیغاتی موثر کدامند ادامه این مقاله را از اسپرت مال بخوانید تا با راه ها و روش های موثر تبلیغاتی آشنا شوید.ارائه یک محصول یا خدمات جدید کار بسیار زیادی دارد که متأسفانه پس از آماده شدن، متوقف نمی شود؛ راه اندازی و تبلیغ آن نیمه دیگر معادله است.

شما می توانید بهترین محصول یا خدمات را در محیط اطراف ارائه دهید، اما اگر آن را به درستی تبلیغ نکنید، احتمالا فرصت ها را از دست خواهید داد یا حتی در نهایت پولتان از بین خواهد رفت. با توجه به اینکه تعداد زیادی از کسب‌وکارها محصولات و خدمات خود را به دلیل کووید-19 تغییر داده اند و نمی‌توانند فرصت‌های دیگر را از دست بدهند، ما فکر کردیم که بهتر است راهنمایی‌هایی درباره این موضوع به شما ارائه دهیم.

(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)
(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)

در این راهنما، ما قصد داریم مراحل و مثال‌هایی را درمورد اینکه راه های تبلیغاتی موثر کدامند، ارائه کنیم. آنها عبارتند از:

  • پیش نمایش های انحصاری
  • پیشنهادات مقدماتی
  • تبلیغات Google برای کسب و کار من
  • مسابقات و هدایا
  • بازاریابی ایمیلی
  • پست های وبلاگ
  • رویدادها (مجازی و حضوری)
  • ارتقا
  • معاملات
  • نظرات مشتریان
  • پست های رسانه های اجتماعی
  • تبلیغات فیسبوک

پس بیایید به آن ها بپردازیم.

 

شیوه های تبلیغاتی موثر کدامند (برای محصول یا خدمات)

وقتی صحبت از تبلیغ یک محصول یا خدمات جدید برای تجارت شما می شود، به نظر می رسد که گزینه های بی پایانی وجود دارد. تشخیص اینکه از کجا شروع کنید و کدام روش های تبلیغاتی بهترین نتایج را به شما می دهند ممکن است دشوار باشد. حقیقت این است که راه‌های کم‌هزینه زیادی برای تبلیغ کسب‌وکار شما وجود دارد، و اینکه چه چیزی ممکن است به صنعت، پیشنهادات و مخاطبان شما بستگی داشته باشد. به  روش های زیر نگاهی بیندازید و ببینید کدام یک برای کسب و کار شما منطقی تر هستند.

 

1-به مشتریان وفادار یک پیش نمایش انحصاری ارائه دهید

مشتریان وفادار شما بخش مهمی از نحوه تبلیغ محصول شما هستند، زیرا به احتمال زیاد نه تنها آن را خریداری می کنند، بلکه آن را در شبکه های اجتماعی خود نیز تبلیغ می کنند. این می تواند به شکل یک مهمانی خصوصی، حضوری یا مجازی قبل از راه اندازی، یک تور آنلاین، پیش نمایش، یا نسخه نمایشی باشد. یا حتی می تواند یک دعوت خاص برای آزمایش و ارائه بازخورد باشد. این پیشنهادات انحصاری نه تنها یک استراتژی عالی تعامل با مشتری هستند، بلکه میزان ارزش شما را نیز تقویت می‌کنند، و تعامل و وفاداری برای هر استراتژی بازاریابی رشد موفقی ضروری است.

 

2-از یک پیشنهاد ویژه برای معرفی استفاده کنید

به جای اینکه فقط محصول یا خدمات جدید خود را اعلام کنید، می توانید آن را به عنوان بخشی از یک معامله مقدماتی ویژه در دسترس قرار دهید. این معامله می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله:

  • قیمت با تخفیف
  • بسته با نرخ کاهش یافته
  • تبلیغ مشترک با یک تجارت مکمل
  • کارت هدیه یا کوپن برای خرید
  • یکی بخرید یک معامله رایگان دریافت کنید.
  • اگر برنامه برای وفاداری مشتریان دارید، امتیاز خود را دو برابر دیگران در نظر بگیرید.
  • هدیه رایگان برای هر خرید دوباره

هر تبلیغی که دارید، حتما تاکید کنید که برای همیشه دوام نخواهد داشت. مشتریانی که قدرت خرید آنها محدود است، چه از نظر زمان یا موجودی، احساس فوریت بیشتری برای خرید خواهند داشت.

 

3- از Google My Business استفاده کنید

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید با استفاده از پروفایل کسب و کار گوخود، محصول یا خدمات جدید خود را تبلیغ کنید، مشروط بر اینکه حساب Google برای کسب و کار من داشته باشید. اولین مورد از طریق پست‌های «Google برای کسب‌وکار من» است.

شیوه های تبلیغاتی موثر
شیوه های تبلیغاتی موثر

وقتی در داشبورد GMB خود هستید، به برگه پست‌ها بروید. از آنجا می‌توانید یک پست «Offer» یا «What’s new» ایجاد کنید.

(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)
(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)

اگر به تازگی محصول یا خدمات جدیدی را اعلام می کنید، ممکن است بخواهید با یک پست “What’s new” بروید. فقط به یاد داشته باشید که پست‌های «Google برای کسب‌وکار من» هر هفت روز یک‌بار منقضی می‌شوند، بنابراین باید دوباره پست کنید. از سوی دیگر، اگر در حال اجرای یک معامله مقدماتی ویژه هستید، یک پست «Offer» بهترین است، زیرا می‌توانید یک بازه زمانی تعیین کنید. صرف نظر از نوع پستی که استفاده می‌کنید، حتماً یک تصویر و یک فراخوان برای اقدام برای تبلیغ مؤثر کسب‌وکار خود در آن قرار دهید.

همچنین می‌توانید محصول/خدمت جدید خود را با آپلود عکس‌های آن در پروفایل کسب‌وکار خود از طریق برگه عکس‌ها در داشبورد GMB خود، و همچنین افزودن آن به عنوان یک مورد جدید از طریق برگه محصولات/خدمات، تبلیغ کنید.

(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)
(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)

در صورت امکان، حتی ممکن است بخواهید برخی از سؤالات متداول را در مورد محصول یا خدمات جدید در بخش پرسش و پاسخ حساب «Google برای کسب‌وکار من» پست کنید.

برای استفاده حداکثری از این روش تبلیغات:

  • از هر چهار بخش فهرست Google خود که در بالا ذکر شد (پست‌ها، عکس‌ها، محصولات و خدمات، و پرسش و پاسخ) استفاده کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که فهرست گوگل شما برای حداکثر دیده شدن بهینه شده است.
  • برای اندازه عکس به دستورالعمل های گوگل مراجعه کنید.

استفاده از (کسب و کار گوگل من) از راه های تبلیغاتی موثر است.

(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)
(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)

4-یک مسابقه در رسانه های اجتماعی برگزار کنید

مسابقات رسانه های اجتماعی یک راه سرگرم کننده و آسان برای برقراری ارتباط با مشتریان و جذب طرفداران/فالوورها و مشتریان بالقوه برای کسب و کار شما هستند. مسابقات فیس بوک به طور متوسط 34 درصد مشتری جدید در هر کمپین به دست می آورد که راهی عالی برای مبارزه با دسترسی کم ارگانیک این پلت فرم است.

تا آنجا که به موقعیت یابی مربوط می شود، برنده (برندگان) جایزه فیس بوک یا اینستاگرام شما باید این فرصت را داشته باشد تا اولین کسی باشد که پیشنهاد جدید شما را به دست می آورد و آن را باید به صورت رایگان یا با نرخ تخفیف دریافت کند.

(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)
(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)

مطمئن شوید که محتوا را در تمام کانال‌های بازاریابی خود و نه فقط در پلتفرم اجتماعی که برای اجرای کمپین اصلی استفاده می‌کنید، اعلام کنید. این شامل سایر کانال های رسانه های اجتماعی، وب سایت، خبرنامه های ایمیل و حتی تبلیغات پولی شما می شود.

علاوه بر ایجاد هیجان و خریداران بیشتر برای پیشنهاد جدید شما، افزایش تعامل با حساب رسانه های اجتماعی شما احتمالا ترافیک بیشتری را به وب سایت شما می آورد، کسب و کار شما را در مقابل مشتریان جدید قرار می دهد و وسیله ای سرگرم کننده برای ارتباط با مخاطبان ایجاد می کند.ایجاد مسابقه در شبکه های اجتماعی از راه های تبلیغاتی موثر است.

(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)
(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)

5-محصول یا خدمات خود را از طریق ایمیل پخش کنید

آیا می‌دانستید که 82 درصد از مصرف‌کنندگان ایمیل‌های کسب‌وکارها را باز می‌کنند و 76 درصد از مشترکین ایمیل از طریق پیام بازاریابی ایمیلی خرید کرده‌اند؟ ایمیل یک کانال فوق العاده برای اطلاع رسانی درباره محصول/خدمت جدید شماست. بعلاوه، در وهله اول انگیزه خوبی برای ثبت نام مشترکین ایجاد می کند.ایمیل مارکتینگ از راه های تبلیغاتی موثر است.

(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)
(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)

شما می توانید یک کمپین ایمیل به طور خاص در مورد یک پیشنهاد جدید اجرا کنید.(شاید حتی به عنوان یک سری ایمیل تا روز راه اندازی). یا ممکن است بخواهید آن را به عنوان بخش اصلی خبرنامه ایمیل بعدی خود اعلام کنید. این ایمیل می‌تواند برای مخاطبان عمومی شما ارسال شود، یا برای پشتیبانی از روش شماره ۲، می‌تواند یک پیشنهاد منحصر به فرد مشترک یا مشتری باشد.

(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)
(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)

چند نکته برای بازاریابی ایمیلی:

  • بیشتر بر مزیت/ ارزش نهایی محصول جدید تمرکز کنید تا ویژگی های آن
  • پیشنهاد ها را در موضوع خود برجسته کنید
  • برای افزایش بیشتر نرخ باز از متن پیش‌هدر استفاده کنید

 

6-یک پست وبلاگ بنویسید

هنگام تبلیغ محصول یا خدمات جدید خود، ممکن است صفحه فرود برای مشتریان یا مشترکین نداشته باشید. پس پیشنهاد جدید شما فقط می تواند ارتقاء یک پلت فرم یا حساب موجود باشد. در این مورد، ممکن است هدف شما جذب مشتریان بیشتر نباشد، بلکه هدف شما جلب نظر مشتریان فعلی یا جذب مجدد مشتریان غیرفعال باشد.

داشتن یک پست وبلاگ نوشته شده بر روی آیتم تازه راه‌اندازی شده راهی عالی برای عمیق‌تر کردن تمام جزئیات، ویژگی‌ها و مزایایی است که در غیر این صورت در صفحه فرود قرار می‌دهید، و می‌توانید پیوند پست وبلاگ را از طریق ایمیل‌های خود یا کانال های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)
(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)

حتی اگر یک صفحه فرود دارید، پست وبلاگ همچنان یک کانال عالی برای اطلاع رسانی در مورد پیشنهاد جدید شما است و فرصت های زیادی را برای شما فراهم می کند تا به صفحه فرود پیوند دهید.

 

7-یک رویداد را میزبانی کنید

رویدادها نه تنها مشتریان را در مورد محصول یا خدمات جدید شما هیجان زده می‌کنند، بلکه می‌توانند مشتریان بالقوه جدیدی را به طور شخصی با شما یا سایر کارمندان کسب‌وکارتان درگیر کنند.راهی عالی برای جلب نظر آنها به عنوان مشتری است.

(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)
(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)

رویدادها نباید شیک و فوق العاده سازماندهی شوند. چیزی به سادگی یک خانه باز یا یک جلسه تبادل اطلاعات برای مکان‌هایی مانند سالن‌ها، مراکز تناسب اندام، استودیوهای یوگا،و فروشگاه‌های خرده‌فروشی کار می‌کند. اگر کسب‌وکار شما در مکانی با سایر مشاغل محلی است، می‌توانید برای داشتن یک پیاده‌رو با هم همکاری کنید یا در یک فضای باز جلسه ی خود را برگزار نمایید تا افراد بیشتری را دعوت کنید.

در طول همه گیری کرونا، رویدادهای مجازی هنوز به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر عمل می کنند. شما ممکن است:

  • یک جلسه فیس بوک لایو برای نمایش محصول و برجسته کردن ویژگی های آن برگزار کنید.
  • یک پرسش و پاسخ زنده یا ضبط شده روی خود محصول اجرا کنید.
  • رویداد را حول یک اینفلوئنسر متمرکز کنید که در مورد محصول یا خدمات جدید شما تخصص دارد، با این قول که در پایان از پیشنهاد جدید خود رونمایی خواهید کرد.
(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)
(راه های تبلیغاتی موثر کدامند)

منبع مقاله

امیدواریم از این مقاله در مورد راه های تبلیغاتی موثر استفاده کرده باشید.منتظر دریافت نظرات،پیشنهادات،انتقادات و سوالات شما در کامنت ها هستیم.

بیشتر بخوانید: انواع میله بارفیکس در سال 2023 با معرفی فواید و مضرات تمرین بارفیکس

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید راکت بدمینتون با 5 نکته مهم

بیشتر بخوانید: انواع توپ فوتبال و فرق توپ فوتبال و فوتسال

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تردمیل در سال جدید {تردمیل چی بخرم؟}

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید توپ والیبال + قیمت بهترین توپ والیبال جهان(5 مارک برتر!)

اسپرت مال محلی برای آگهی های تبلیغاتی شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه