قیمت و خرید دوقلو شنا بصورت عمده و خرده از تولیدی های ایرانی 2023

برای اطلاع از قیمت دوقلو شنا و خرید آن بصورت عمده و خرده این پست از اسپرت مال را از دست ندهید. اسپرت مال تولیدی ها و عمده فروشان دوقلو شنا را برای شما جمع آوری کرده است تا فقط با یک کلیک روی هر کدام به اطلاعات تماس ایشان دسترسی داشته باشید. بعد از کلیک روی هر برند میتوانید به گالری تصاویر نمونه کار ها و اطلاعات دیگر دست یابید و با شماره تماس ها تماس بگیرید.

قیمت دوقلو شنا و خرید عمده آن (لیست تولیدی ها)

برای استعلام قیمت دوقلو شنا و خرید عمده آن، با تولیدی ها و فروشگاه های زیر تماس بگیرید.

قیمت انواع دوقلوی شنا و کاربرد آن

در هر رشته ورزشی یک سری ابزارها و تجهیزات ورزشی ضروری مورد نیاز است که موجب می‌شوند تمرینات مختلف به بهترین نحو ممکن اجرا شوند و به عبارتی بهتر در صورتی که به نحو درست و طبق اصول از این تجهیزات استفاده شود می‌توانند به ورزشکار کمک بسیار زیادی برای پیشرفت کنند.

در شنا نیز یک سری ابزارهای کمک ورزشی وجود دارد که در موقعیت‌های مختلفی استفاده شده و حتی برای درک شدن بهتر و بیشتر تکنیک‌ها کارآمد هستند. یکی از این ابزارهای کمکی به دوقلوی شنا معروف است و در ادامه قصد داریم علاوه بر آشنا کردن شما با این نوع تجهیزات در مورد قیمت دوقلو شنا نیز اطلاعاتی به شما ارائه دهیم.

دوقلو شنا چیست؟

در ابتدا و پیش از اینکه اطلاعات بیشتری در مورد قیمت دوقلو شنا به شما ارائه دهیم، لازم دانستیم شما را با این نوع از تجهیزات ورزشی بیشتر آشنا کنیم. در واقع دوقلو شنا از کاربردی‌ترین تجهیزات کمک آموزشی است که برای افراد مبتدی بسیار کاربردی است چرا که موجب می‌شود حرکات دست، بالا تنه، درست شنا کردن و بالا نگه داشتن بدن و پاها را به درستی یاد بگیرند.

همچنین لازم است بدانید که این وسیله در بین پاهای شناگر قرار داده می‌شود و نیم تنه پایین بر روی آن قرار گرفته می‌شود و در نتیجه شناگر بر روی دست‌ها تمرکز کرده و تمرینات خود را انجام می‌دهد‌. لازم به ذکر است که این نوع از تجهیزات در جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود که قیمت دوقلو شنا به این مورد نیز بستگی دارد.

عمدتا دوقلو شنا از جنس فوم EVA ساخته می‌شود که دارای کیفیت بسیار مناسبی است و همچنین جرم حجمی و چگالی پایینی دارد که همین امر نیز موجب شده است این نوع تجهیزات به راحتی بر روی آب شناور شده و در آب فرو نرود.

ویژگی‌های دوقلوی شنا

در ادامه شما را با ویژگی‌های مختلف دوقلوی شنا آشنا می‌کنیم:

  • دوقلو شنا موجب می‌شود بدن در هنگام شنا کردن حالت صحیحی داشته باشد.
  • دوقلو شنا موجب کاهش دادن خستگی شنا می‌شود.
  • این نوع تجهیزات باعث می‌شود شناگر بر روی یادگیری فن‌های خاص تمرکز کافی داشته باشد.
  • عمدتا دارای فوم با کیفیت EVA است.
  • انعطاف پذیری عالی دارد.
  • در رنگ‌بندی‌های متنوع و زیبا تولید می‌شود.
  • وزن سبکی دارد و انتقال دادن آن بسیار راحت انجام می‌شود.
  • قابلیت شست و شو دارد.
  • چگالی پایینی دارد و در نتیجه راحتی بسیار زیادی برای ورزشکار به هنگام استفاده دارد.
  • فاقد هرگونه ماده شیمیایی خطرناکی است.

مزایای استفاده از دوقلو برای شنا

به طور کلی می‌توان گفت که قیمت دوقلو شنا از آن‌ جایی که در سایزها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه شما را با مزایای استفاده از دوقلو برای شنا آشنا می‌کنیم.

1- موقعیت مناسب بدن

از جمله فواید این نوع تجهیزات ورزشی می‌توان به این مورد اشاره کرد که شناگران می‌توانند موقعیت صحیح بدن خود را حفظ کنند. در واقع پاهای شناگران با کمک دوقلو شنا در سطح آب و یا اندکی در زیر آن قرار داده می‌شود. بنابراین این وسیله به ویژه برای افراد مبتدی بسیار کاربردی خواهد بود.

2- بهبود کنترل تنفس

احتمالا می‌دانید که لگد زدن به آب می‌تواند موجب شود ضربان قلب و یا تنفس شناگران بیشتر شده و در نتیجه انرژی زیادی برای تمرکز بر روی درست شنا کردن نخواهد ماند. در صورتی که قصد دارید مسافت‌های طولانی شنا کنید می‌توانید دوقلوی شنا را استفاده کنید که با کمتر لگد زدن موجب افزایش استقامت شما می‌شود. در واقع با کمتر ضربه زدن، شناگر می‌تواند الگوی تنفسی مناسبی ایجاد کند و پس از این مرحله می‌تواند به تدریج حرکات پای خود را افزایش دهد.

3- تمرکز روی بازو و حرکات آن

با کمک دوقلوی شنا، شناگر می‌تواند تمام تمرکز خود را بر روی بهبود سرعت و نحوه قرارگیری بازوها قرار دهد. در واقع داشتن تمرکز کامل بر روی بازوها و پشت موجب می‌شود قدرت بالاتنه افزایش یابد.

قیمت دوقلو شنا

پس از اینکه با دوقلو شنا آشنا شدید، لازم است این نکته را برای شما ذکر کنیم که قیمت دوقلو شنا به عوامل مختلفی بستگی دارد و از آن‌جایی که امروزه با عدم ثبات اقتصادی رو به رو هستیم پس قیمت این تجهیزات نیز به طور مدام در حال تغییر است. علاوه بر این، جنس این نوع تجهیزات و سایز نیز از دیگر عواملی است که می‌تواند بر روی قیمت دوقلو شنا موثر باشد. به طور کلی در صورت داشتن هر سوالی درباره این نوع محصولات می‌توانید با کارشناسان ما به اشتراک بگذارید.

جمع بندی نهایی

رشته ورزشی شنا یکی از مفرح ترین، هیجان انگیز ترین و پر تحرک ترین ورزش ها در کل دنیا می باشد که علاوه بر بالا بردن قدرت و استقامت بدن شناگران باعث تناسب و زیبایی اندام آن ها نیز می شود. بنابراین یادگیری اصولی شنا با استفاده از ابزار های کمک آموزشی مناسب و با کیفیت چه در سطح مبتدی و چه در سطح حرفه ای به تمام شناگران توصیه می شود. دوقلو های شنا یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات ورزشی و وسایل کمک آموزشی برای یادگیری نحوه صحیح شنا کردن و بالا نگه داشتن بدن و پا های شناگر به هنگام شنا کردن در آب می باشند. تمرین نگه داشتن سر و پا ها روی آب و حفظ تعادل خود به هنگام شنا کردن با استفاده از دوقلو شنا امکان پذیر است. همچنین با استفاده از دوقلو شنا و در اثر بالا نگه داشتن دست و کتف ها، تقویت عضلات و ماهیچه های بالا تنه شناگر به هنگام تمرین و شنا امکان پذیر خواهد بود. اما به این نکته مهم نیز باید توجه داشته باشید که استفاده از دوقلو شنا مناسب و با کیفیت نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و نباید از هر ابزار آموزشی بی کیفیت و غیر استانداردی به هنگام تمرین شنا استفاده کرد. برای این که بتوانید به هنگام خرید عمده دوقلو شنا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید باید به سایز و کیفیت مواد اولیه دوقلو شنا توجه و دقت کافی را داشته باشید و بعد از بررسی این نکات اقدام به خرید کنید. به همین دلیل ما در این مقاله راهنمایی ها و نکات لازم به هنگام خرید عمده دوقلو شنا از تولیدی را ذکر کردیم تا به هنگام خرید این محصول بتوانید مناسب ترین و با کیفیت ترین محصول را برای خود یا فروشگاه خود خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: خرید گرمکن شلوار عمده از تولیدی گرمکن شلوار ورزشی

بیشتر بخوانید: انواع بومرنگ برای پرتاب

بیشتر بخوانید: کفش مناسب بدنسازی چیست

4.7/5 - (3 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه