5 تا از مشکلات باشگاه بدنسازی برای صاحبان باشگاه با راه حل های کاربردی!!!

در این مقاله از اسپرت مال 5 تا از مشکلات باشگاه بدنسازی برای صاحبان باشگاه با راه حل های کاربردی ارائه میگردد. اگر باشگاه دار هستید یا به دنبال تاسیس باشگاه بدنسازی میباشید،این مقاله از اسپرت مال را از دست ندهید.

فهرست

مشکلات باشگاه بدنسازی

اگر به دنبال تاسیس و تجهیز باشگاه بدنسازی هستید، باید بدانید که با چه مشکلاتی مواجه هستید. باشگاه بدنسازی سود خوبی برای کسانی دارد که در این راه تجربه و اطلاعات دارند. در ادامه ما به چند مورد از مشکلات باشگاه بدنسازی اشاره میکنیم که امید واریم با دقت آن ها را مطالعه کنید و نظرات خود را برای ما کامنت نمایید.

1- داشتن مسئولیت های مختلف

به عنوان صاحب باشگاه، شما نه تنها در کلاس ها به مشتریان آموزش می دهید، بلکه مسئولیت کسب و کار را نیز بر عهده دارید. بازاریابی، حسابداری، گزارش پرداخت ها بخش های مهمی از رشد باشگاه شما هستند. دانستن اینها و عادت کردن به آن امری طبیعی است.

توانایی شما برای تبدیل شدن از یک “مربی” به یک “صاحب کسب و کار” یک تواناییی عالی برای افزایش رشد و موفقیت باشگاه شما در طولانی مدت است. متأسفانه، متناوب کردن ذهن بین این دو طرز فکر آنقدر ساده نیست که انتظار می رود. فقط به یاد داشته باشید که برای کار در تجارت به زمان نیاز دارید. تفویض اختیار و اتوماسیون بهترین دوست شما خواهد بود. برای غلبه بر این، یک برنامه بازاریابی استراتژیک با تمرکز بر ارائه خدمات شما در مقابل مخاطبان مناسب با ارزش است که باعث می شود سالن بدنسازی شما از رقابت ها بالاتر شود.

بیشتر بخوانید: مدیریت باشگاه بدنسازی با 44 نکته طلایی برای صاحبان باشگاه بدنسازی در سال جدید

2-رقابت شدید از جمله مشکلات باشگاه بدنسازی

رقابت در صنعت تناسب اندام به این زودی ها کاهش نخواهد یافت. تحقیقات نشان می‌دهد که به ویژه، باشگاه ها را برای شرکت در روش‌های آموزشی بسیار خاص انتخاب می‌کنند. انتظار می رود باشگاه های بیشتری باز شوند و از این ترند استفاده کنند.

اگر می‌خواهید مرتبط باقی بمانید و باشگاه بدنسازی مورد علاقه خود را حفظ کنید، باید آماده باشید تا باشگاهی بسازید که در بازاری رقابتی‌تر از همیشه، متمایز باشد.

برای رسیدن به این هدف، یکی از چیزهای مهمی که باید به طور مداوم روی آن کار کرد، ماندن در صدر آخرین روندهای طوفانی صنعت است.

انطباق با نیازهای تلفن همراه مشتریان با پیاده‌سازی اپلیکیشن رزرو باشگاه باعث می‌شود تا مشتریان در هر زمان راحت‌تر رزرو کنند و ارزش بیشتری به تجربه آن‌ها افزوده شود.

3- مدیریت پرداخت ها

صنعت تناسب اندام به دلیل پتانسیل ایجاد درآمد بیشتر برای صاحبان باشگاه بسیار جذاب است. با این حال، اگر اشتباه کنید و باشگاه تناسب اندام خود را بدون ساختارهای پرداخت مناسب راه اندازی کنید، به احتمال زیاد پول نقدی را که به سختی به دست آورده اید از دست خواهید داد. ایجاد یک پرداخت بدون استرس با گزینه هایی برای پرداخت هفتگی، ماهانه، سه ماهه و غیره برای سهولت هر عضو از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشکلات باشگاه بدنسازی

4- جذب اعضای جدید

شدت بالای رقابت در صنعت تناسب اندام از مشکلات باشگاه بدنسازی محسوب میشود چون، جذب اعضای بالقوه به باشگاه شما کار آسانی نیست. بنابراین، بالابردن نامتان در این بازار شلوغ یک هدف برای تمرکز است. همچنین، متقاعد کردن مشتریان احتمالی که پیشنهاد شما بهتر از رقبا است، برای عضو کردن آن ها بهترین روش است.

علاوه بر این، فقط وجود کسب و کار تناسب اندام شما کافی نیست، جذب مخاطبان هدف شما، با استفاده از ارائه مناسب در زمان مناسب برای افزایش رشد کسب و کار باشگاه بدنسازی شما موثر است. وای! این ترکیب سختی به نظر می رسد.

علاوه بر ارزشی که برنامه رزرو باشگاه جدید شما ارائه می دهد، باید دقیقاً از مزایای گسترده تبلیغات پولی رسانه های اجتماعی، تبلیغات فیس بوک و تبلیغات یوتیوب استفاده کنید. فیس‌بوک و یوتیوب در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای صاحبان سالن‌های بدنسازی و استودیوهای تناسب اندام هستند تا نام خود را به شیوه‌ای بسیار هدفمند بر زبان بیاورند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تردمیل در سال جدید {تردمیل چی بخرم؟}

5- حفظ اعضا

بنابراین، پس از ثبت نام، چه اتفاقی می افتد؟ بدون شک، شما دائماً با سر و صدای باز شدن باشگاه های جدید با پیشنهادهای اولیه رقابتی مبارزه خواهید کرد، با این حال، نحوه رفتار شما با اعضای فعلی شما را بر سر و صدای باز شدن باشگاه های بدنسازی جدید، برتری می دهد. اگر می خواهید اعضا را حفظ کنید، در درازمدت، باید آنها را به طور منظم با کسب و کار خود درگیر نگه دارید.

ایمیل مارکتینگ تقریباً «مرده» است زیرا مطمئناً به اندازه گذشته مؤثر نیست. تحقیقات نشان می‌دهد که نرخ باز شدن ایمیل در صنعت سلامت و تناسب اندام تنها ۲۱ درصد است، یعنی به طور متوسط ۷۹ درصد از اعضا شما پیام را دریافت نمی‌کنند.

چگونه می توانید بر این امر غلبه کنید؟ یک راه عالی برای انجام این کار ارسال یک پیام به طور مستقیم به صفحه اصلی گوشی هوشمند اعضای خود است. این را می توان با اعلان های موبایل و تبلیغات مسنجر فیس بوک یا پیامک انجام داد. هنگامی که یک برنامه رزرو باشگاه را اجرا می کنید، این فرصت را دارید که یک کانال بازاریابی مستقیم با اعضای خود ایجاد کنید، که یکی از مزایای کلیدی استراتژی حفظ اعضا است.

خرید تجهیزات باشگاه بدنسازی برای شروع

در زیر تولیدی های عمده و خرده فروش تجهیزات بدنسازی را میتوانید مشاهده کنید که با کلیک روی هر کدام اطلاعات تماس نشان داده میشود.

 

منبع

امیدواریم از این مقاله کوتاه در مورد مشکلات باشگاه بدنسازی برای صاحبان باشگاه، استفاده لازم را برده باشید.لطفا نظرات، سوالات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: انواع میله بارفیکس در سال 2023 با معرفی فواید و مضرات تمرین بارفیکس

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید راکت بدمینتون با 5 نکته مهم

بیشتر بخوانید: انواع توپ فوتبال و فرق توپ فوتبال و فوتسال

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید توپ والیبال + قیمت بهترین توپ والیبال جهان(5 مارک برتر!)

4.5/5 - (2 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه