داشتن یا حتی مدیریت باشگاه بدنسازی کار آسانی نیست. شما نمی توانید از طریق اشتباهات، سرمایه خود را به خطر بیندازید و در عوض باید از همان روز اول عملیات و روند موفقیت را تضمین کنید. بهترین کار وقتی تازه کار هستید این است که از توصیه های افراد با تجربه در این زمینه استفاده کنید.
این نوشته را به عنوان یک راهنمای کامل برای مدیریت یا مالکیت باشگاه بدنسازی خود، در نظر بگیرید. این می تواند به عنوان یک چک لیست هم برای تازه کارها و هم برای صاحبان سالن های بدنسازی، خوب عمل کند. بیش از 65 نکته منحصربه فرد در زیر به شما اطمینان میدهد که از امکانات خود برای منافع مالی نهایت استفاده را ببرید و در عین حال آن را به فضایی امن برای اعضای باشگاه بدنسازی خود تبدیل کنید.
شما ممکن است در مورد کسب و کار باشگاه بدنسازی بی اطلاع باشید یا فقط به دنبال اطمینانی در مورد نحوه مدیریت امکانات خود باشید. در هر صورت، هیچ یک از اطلاعات زیر را از دست ندهید!
بیشتر بخوانید: تجهیز باشگاه بدنسازی
فهرست
65 نکته کلیدی برای مدیریت باشگاه بدنسازی
در ادامه اصول پایه برای مدیریت باشگاه بدنسازی مورد بررسی قرار میگیرد.
1- یک تصویر انگیزشی از خود برای مشتری تنظیم کنید
یک شخصیت خندان و پرانرژی چیزی است که برای یک صاحب باشگاه موفق مناسب است.
2- یک وب سایت برای کسب و کار خود ایجاد کنید
در عصری که مردم تمایل دارند هر چیز کوچکی را در گوگل جستجو کنند، از اینترنت برای جلب توجه مشتریان خود استفاده کنید!
3- با بازدیدکنندگان خود آشنا شوید
به جای اینکه در محل کار خود مشغول بمانید، با کسانی که از باشگاه شما بازدید می کنند آشنا شوید.
4- با به حداقل رساندن هر گونه احتمال اتفاقات تصادفی، فضایی بدون ریسک ایجاد کنید
امنیت اعضای شما باید اولویت اصلی شما باشد. کارکنان شما باید برای مدیریت بحران و بلایا آماده باشند. تجهیزات شما نیز باید به طور مرتب برای هر گونه خرابی بررسی شود.
5- اطمینان از یک محیط بهداشتی
حفظ نظافت ضروری است، به خصوص در محیط های باشگاه که همه چیز عرق می کند.
6- از ابزارهای مدرن استفاده کنید
استفاده از نرم افزار مدیریت باشگاه بدنسازی می تواند در زمان و تلاش شما صرفه جویی زیادی کند. بازاریابی خود را حداکثر کنید
7- از بازدیدکنندگان خود بپرسید که چگونه شما را یافته اند
ارزش این را دارد که بدانید کدام کانال های بازاریابی به نفع شما کار می کنند.
بیشتر بخوانید: انتخاب تجهیزات ورزشی مناسب برای باشگاه بدنسازی با 8 توصیه مهم و کاربردی
8- جلوتر فکر کنید!
یک چشم انداز بلند مدت در ذهن داشته باشید و به جای اینکه راحت ترین روش ها را دنبال کنید، بر اساس آن بازاریابی نمایید.
9- مخاطبان خود را بشناسید
درک درستی از افرادی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، یعنی کسانی که در جامعه شما زندگی می کنند، به دست آورید.
10- درباره انواع مختلف کانال های بازاریابی بیاموزید
- پلتفرم های رسانه های اجتماعی
پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و توییتر ارتباط مستقیم با بسیاری از افراد را آسان کرده اند. اینفلوئنسر مارکتینگ نیز در حال افزایش است. استفاده از یک شخصیت مشهور برای گفتن چند کلمه خوب در مورد برند شما می تواند راه دراز شما را کوتاه تر کند.
- بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
اسپرت مال می تواند به رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند. از تکنیک های سئو محلی استفاده کنید و نام شهر خود را در محتوای خود ذکر کنید تا از نتایج این استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه لذت ببرید.
- تبلیغات پولی
یک روش عالی برای ایجاد تجارت با سرمایه گذاری تنها چند صد هزار تومان وجود دارد.
- بازاریابی ایمیلی
Lt یک استراتژی ساده و کارآمد است. هنگامی که سیستم راه اندازی شد، می توان آن را خودکار کرد تا با کمترین تلاش از جانب شما کار کند.
- تبلیغات چاپی و بیلبورد
روش های بازاریابی همیشه سبز وجود دارد، به خصوص در مناطقی که در حال حاضر سالن های بدنسازی زیادی وجود دارد. رقابت محلی زیاد می تواند بازدید آنلاین صفحه کسب و کار شما را دشوار کند.
- ویدئوهای اینستاگرام و یوتیوب
Lt می تواند توجه بازار هدف شما را جلب کند. مجموعه تجهیزات، کلاس های تناسب اندام و جلسات تمرین شخصی خود را در مرکز خود به نمایش بگذارید.
بیشتر بخوانید: خرید تجهیزات بدنسازی
11- جایگاه باشگاه خود را تثبیت کنید
به جای تلاش برای بهترین بودن یا ارائه پایینترین نرخها، به سمت انحصارگرایی بروید. چیزی را پیشنهاد دهید که سایر باشگاهها انجام نمیدهند و دلیل محکمی دارید که چرا هر کسی باید به باشگاه شما بپیوندد.
12-در خرید تبلیغات انتخابی عمل کنید
فقط در صورتی یک آگهی بخرید که انتظار دارید بینندگان بالقوه آن، سرنخ های باکیفیتی برای کسب و کار شما باشند. فقط بر اساس تعداد بینندگان تصمیم نگیرید.
13- به شرکت ها طرح های تشویقی برای عضویت کارمندانشان ارائه دهید
بررسی کنید که آیا شرکت های محلی علاقه مند به ارائه عضویت در باشگاه ورزشی شما به عنوان بخشی از یک برنامه سلامت شرکتی به کارمندان خود هستند.
14- ارائه پیشنهادات ویژه با زمان محدود
این عامل «کمیابی» میتواند افراد بیشتری را متقاعد کند که از باشگاه شما استفاده کنند.
15- میزبان رویدادهای تبلیغاتی باشید
شما می توانید با جشن گرفتن تعطیلات، سالگردهای باشگاه، یا نقاط عطف تجاری مانند به دست آوردن تعداد معینی از اعضا و غیره، ورزشگاه خود را شناس کنید. همچنین می توانید مسابقات کاهش وزن یا سایر رویدادهای مبتنی بر عملکرد را برگزار نمایید.
16- به خیریه های محلی کمک مالی کنید
به خیریه های محلی کمک مالی کنید یا یک حامی مالی شوید تا تصویری مثبت از کسب و کار خود “بخشنده” ایجاد کنید.
17- ارائه برنامه های غذایی سالم
در ازای یک برنامه غذایی، از بازدیدکنندگانی که برای اولین بار بازدید می کنند، اطلاعاتی دریافت کنید. سپس میتوانید آنها را مشترک خبرنامههای الکترونیکی یا پیامهای خودکار با اطلاعات سلامتی و تناسب اندام نمایید. این ممکن است در نهایت آنها را متقاعد به خرید عضویت کند.
بیشتر بخوانید: خرید عمده لوازم ورزشی از تولیدی های ورزشی ایران
18- ارائه جلسات رایگان
می توانید پیشنهادی را برای یک جلسه رایگان یک به یک با مربی شخصی خود در صفحه فرود وب سایت خود تبلیغ کنید. فقط قبل از دسترسی به پیشنهاد رایگان، اطلاعات ورود به سیستم را بخواهید. این کار لیست ایمیل یا شماره تلفن های شما را افزایش می دهد و احتمالاً اعضای جدیدی را وارد می کند.
19- پیشنهاد عضویت آزمایشی
به کسانی که در پرداخت هزینه کامل و تعهد اولیه مردد هستند، مجوزهای یک هفتهای ورزشگاه بدهید. بگذارید تصمیم بگیرند که آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر و سعی کنید از سوء تفاهم ها جلوگیری کنید. همچنین به عنوان مدیر باشگاه بدنسازی باید بتوانید مشتری را از افراد فرصت طلب تشخیص دهید.
20- هدایای رایگان برای به دست آوردن فالوور ارائه دهید
به عنوان مثال، میتوانید از مشتریان بخواهید که در فیسبوک «چک این» کنند یا صفحه خود را به اشتراک بگذارند تا یک محصول رایگان در محل شما دریافت کنند.یا در ازای فالو کردن شما در اینستاگرام هدیه ای به قید قرعه به چند نفر بدهید.
21- از Google My Business استفاده کنید
از Google برای کسب و کار من استفاده کنید تا وب سایت برند خود را در نتایج موتورهای جستجو قابل مشاهده کنید.
22- پیشنهادات رایگان در ازای امتیاز به Google Reviews
اگر فکر می کنید به اندازه کافی امتیاز ریویو گوگل مپ ندارید. از اعضای خود بخواهید که امکانات شما را در Google بررسی کنند و امتیاز دهند، و میتوانید یک گذرنامه رایگان با زمان محدود یا یک کوپن برای یک جلسه آموزشی شخصی به آنها ارائه دهید.
23- سوالات متداول تناسب اندام را در محتوای وب خود وارد کنید
بسیاری از مردم سوالات مربوط به تناسب اندام را در اینترنت جستجو می کنند. با پاسخ دادن به سوالات رایج می توانید ترافیک بیشتری را در وب سایت خود به دست آورید زیرا احتمالاً کلمات کلیدی با رتبه بالایی را در چنین محتوایی قرار می دهید. شما همچنین با ارائه اطلاعات ارزشمند از این طریق به اعضای خود سود خواهید رساند.
24- بازاریابی وابسته
بازاریابی وابسته می تواند یک راه عالی برای جذب مشتریان از طریق همکاری با افرادی باشد که به آنها اعتماد دارند. در هر کجا که زندگی میکنید، باید از افرادی بخواهید که مشتریان خود را به باشگاه شما معرفی کنند. پزشکان، فیزیوتراپ ها، فروشگاه های لباس ورزشی و مربیان شخصی برخی از ایده ها هستند.
25- بازاریابی مجدد
بازاریابی مجدد شامل قرار دادن تبلیغات شما در مکان های مختلف در اینترنت برای افرادی است که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند اما ثبت نام نکرده اند. این نوعی یادآوری برای گروه هدفی از افراد است که به کسب و کار شما علاقه نشان داده اند اما هنوز خریدی انجام نداده اند. فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین و شبکه نمایش گوگل می توانند به عنوان پلتفرم های بازاریابی مجدد موثر عمل کنند.
26- با افراد حرفه ای مشورت کنید
آژانسهای بازاریابی که به موفقیت در استراتژیهای خود معروف هستند، میتوانند به شما در رشد کسبوکارتان کمک کنند، ترجیحاً آنهایی که قبلاً با باشگاههای سلامت کار کردهاند.
27- اولین دیده شدن ها مهم است!
کل امکانات شما باید جذاب به نظر برسد، با ورودی دلپذیری که افراد را کنجکاو می کند تا بدانند داخل آن چیست. خوشامدگویی به بازدیدکنندگان در ورودی، ارائه یک تور به آنها و معرفی آنها به کارکنان خود یک راه عالی برای شروع است. اطمینان حاصل کنید که آنها به خوبی در محیط اطراف شما مستقر هستند و مکان تمام تجهیزات و ملزومات را به آنها نشان دهید. در صورت نیاز، همچنین یک نسخه نمایشی در مورد نحوه استفاده از تجهیزات پیشرفته به آنها ارائه دهید.
28- فرآیند عضویت را پیچیده نکنید
الزامات ثبت نام را به اندازه کافی آسان نگه دارید تا مشتریان بیشتری را برای استفاده از امکانات شما جذب کنید.
29- هیچ گونه هدایای عضویت ارائه نکنید
هدیههای رایگان خوب است، اما در برابر دادن عضویت مقاومت نکنید!
30- خدمات انحصاری > تخفیف
خدمات انحصاری بیشتری نسبت به تخفیف ارائه دهید، به خصوص برای یک تجارت جدید این مسئله را جدی بگیرید.. تصویری از یک تسهیلات ممتاز به جای ارزان قیمت ایجاد کنید. تخفیف های خیلی زیاد ممکن است شرایط را چالش برانگیز کند، به ویژه برای مشاغل کوچک.
بیشتر بخوانید: آموزش خرید عمده | راهنمای خرید عمده با 8 روش
31-قیمت ها را بر اساس درآمد پیش بینی شده برای باشگاه خود تنظیم کنید
اگر صاحب یک باشگاه سلامت سطح بالا هستید، میتوانید هزینه بیشتری را به قیمت اطمینان از اینکه مشتریانتان بهترین تجهیزات، کلاسها و سایر خدمات مجلل را دارند، هزینه کنید. باشگاههای بوتیک مانند میتوانند درآمد قابلتوجهی از کلاسهای تناسب اندام ایجاد کنند، بنابراین برای سود قابل توجه از آنها استفاده کنید. یک باشگاه ورزشی مقرون به صرفه ارزانترین قیمت را خواهد داشت، اما میتوانید مدت زمان عضویت طولانیتر و مزایای راحت مانند دسترسی 24 ساعته را ارائه دهید.
32- فهرست قیمت کوتاه و در دسترس داشته باشید
اگر شما به طور مستقیم به هزینه خدمات اشاره نکنید، بسیاری از مردم علاقه خود را از دست می دهند. همچنین باید گزینههای قیمتگذاری را محدود کنید – انتخابهای زیاد میتواند مشتریان ارزشمندی را از دست بدهید!
33- Anchor Pricing را امتحان کنید
قیمت گذاری لنگر را امتحان کنید، که بر این تئوری کار می کند که یک محصول را می توان تنها در مقایسه با محصول دیگر گران یا ارزان دانست. نظرسنجیها نشان میدهند که وقتی سه گزینه قیمتگذاری را ارائه میدهید، بیشتر مردم تمایل دارند گزینه میانی را انتخاب کنند. می توانید از این واقعیت برای نشان دادن ارزش ثبت نام یا میانگین سفارش خود استفاده کنید.
34- از ذکر قیمت ها به صورت عمومی دریغ نکنید
اغلب، دانستن هزینه خدمات شما می تواند مشتریان بیشتری را جذب کند که از قبل تصمیم خود را در مورد استفاده از امکانات شما گرفته اند. کسانی که لیست قیمت شما را به تعویق انداخته اند به هیچ وجه مشتریان واجد شرایط برای کسب و کار شما نیستند.
35- به جای اینکه رقبای خود را پایین بیاورید، در مورد خودتان خوب صحبت کنید
هر چقدر هم که انتقاد شما معتبر باشد، تصویری منفی از خود ایجاد خواهید کرد و ممکن است ناامن دیده شوید. اگر رقبای شما مشتریان وفاداری داشته باشند که با نکاتی که شما بیان کرده اید مخالف باشند، می تواند به طور قابل توجهی نتیجه معکوس داشته باشد.
با تمام آنچه گفته شد، باید بدانید وقتی کسی مستقیماً از شما میخواهد امکانات خود را با رقابت مقایسه کنید چگونه واکنش نشان دهید:
- اینکار را انجام ندهید
شروع نکنید در مورد تمام معایب آنها صحبت کنید و آنها را در مقایسه با خودتان پایین بیاورید. بسیاری از مردم تمایل دارند از چنین فرصت هایی استفاده کنند تا تمام اطلاعات منفی را که درباره رقبای خود شنیده اند منتشر کنند. با این حال، ما این روش را توصیه نمی کنیم.
- در مورد این مسئله خنثی بمانید
شما می توانید به افرادی که درخواست مقایسه با رقابت شما را دارند بدون اینکه آنها را ناامید کنید، پاسخ دیپلماتیک بدهید. می توانید با گفتن اینکه نظرات متفاوتی درباره رقابت خود شنیده اید شروع کنید، اما از آنجایی که خودتان آنها را امتحان نکرده اید، ترجیح می دهید نظر ندهید. با این حال، شما تمرکز خود را بر این دارید که امکانات خود را برای هر کسی که برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود به انگیزه ای نیاز دارد، به بهترین شکل بسازید.
36- قیمت گذاری خود را ثابت نگه دارید
این بدان معناست که به جای به خطر انداختن کیفیت خدمات، همان ارزش خدمات را با قیمت تعیین شده در طول زمان ارائه دهید. همچنین باید از همه مشتریان به طور مساوی برای خدمات یکسان هزینه کنید.
37- از فرم های مسیریابی برای ردیابی فروش خود استفاده کنید
اینها معاملات گام به گام مشتریان شما با بخش های شما را ثبت می کنند. به این ترتیب، شما می توانید به درستی تشخیص دهید که یک مشتری خاص در فرآیند فروش در کجا قرار دارد، در حالت پرداخت انجام شده یا باقی مانده.
38- به نمایندگان فروش خود یک اسکریپت فروش ارائه دهید
این میتواند شامل پرسشهای متداول و پاسخهای آنها، همراه با اطلاعات ارزشمند درباره برند شما باشد. همچنین می تواند اعتماد به نفس خوبی برای کارمندان شما در برخورد با مشتریان باشد.
از اسکریپت فروش خود بهعنوان وسیلهای برای توصیف شایستگیهای کلیدی خود و نحوه برنامهریزی سیستم کاری شما برای جلوگیری از مشکلاتی که مشتریان معمولاً در جنبههای مختلف عضویت در باشگاه با آنها مواجه میشوند، استفاده کنید. لیستی از پاسخ به سوالات عمیق در مورد باشگاه شما نیز می تواند به آشکار کردن مزایای واقعی استفاده از خدمات شما کمک کند.
بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه بدنسازی خانگی
39- روی مهارت های ارتباطی نمایندگان فروش خود کار کنید
به آنها آموزش دهید تا تعاملات خود را با بازدیدکنندگان مختلفی که به امکانات شما علاقه نشان می دهند، شخصی سازی کنند. مکالمه به شیوه ای تکرار نشده در تعامل با مشتریان بالقوه ضروری است. شما باید به آنها بفهمانید که به عضویت شما نیاز دارند نه برعکس.
مشتریان خود را از طریق یک اسکریپت حفظ شده هدایت کنید. با نشان دادن آنها در اطراف باشگاه خود، ترجیحاً زمانی که یک کلاس تمرینی برگزار می شود، علاقه آنها را برانگیزانید.
40- سرنخ های خود را به مشتریان واقعی تبدیل کنید
با نگهداشتن سوابق تمام اطلاعات شخصی و تماسی که توسط کمپینهای شما ایجاد میشود، سرنخهای خود را به مشتریان واقعی تبدیل کنید. همه اینها را در سیستم CRM خود ایمن کنید و از کارکنان خود بخواهید به جای ارسال پیشنهادهای فروش یکنواخت، وضعیت خود را در طول زمان به روز کنند.
41- با بازدیدکنندگان در تماس باشید.
کسانی را که به امکانات شما علاقه نشان می دهند پیگیری کنید. ممکن است آنها را وادار به خرید یا عضویت به جای به تعویق انداختن آن کند.
42- آزمایشهای پولی پیش از عضویت را همراه با موارد رایگان با دسترسی محدود ارائه دهید
افرادی که برای آزمایش های پولی ثبت نام می کنند احتمالاً در مورد پیوستن به تسهیلات شما جدی تر خواهند بود. آنها منظم تر خواهند بود و فعالانه در مورد باشگاه شما یاد می گیرند و با کارکنان شما آشنا می شوند.
میتوانید هم آزمایشهای رایگان و هم پولی را به طور معقولی ارائه دهید. دسترسی آزاد می تواند برای مدت کوتاه تری باشد و فقط تجهیزات ضروری در دسترس کسانی است که ثبت نام می کنند. دورههای آزمایشی پولی میتواند شامل امتیازات اضافی مانند پیوستن به یکی از کلاسهای استودیو یا استفاده از جلسات آموزشی شخصی باشد.
43- محصولات خرده فروشی را در انبار نگه دارید
یک سالن بدنسازی فقط نباید یک فضای تمرین باشد. برای درآمدزایی نیز می توانید لوازم جانبی و کالاهای مفید را در کنار آن بفروشید.
44- در محصولاتی که ارائه می دهید انتخابی باشید
این مسئولیت فوری شماست که نوع و کیفیت محصولاتی را که می فروشید بررسی کنید. قبل از اینکه شروع به ارائه آن به اعضای خود کنید، در مورد هر مورد، به خصوص مکمل ها و خوراکی ها، به منظور رفاه آنها تحقیق کنید.
45- هر اتاق اضافی را اجاره کنید
چرا فضای اضافی را برای ارائه به فرنچایز مکمل دیگر در نظر نمی گیریم؟ میتوانید غرفههای کوتاه مدت کسبوکارهای کوچک داشته باشید که میتوانید اجاره دهید. همچنین تبلیغ یک محصول جدید مرتبط با تناسب اندام در محل شما می تواند برای برندها مفید باشد. در حالی که اعضای شما به کالاهای مرتبط دسترسی خواهند داشت، شما از اجاره درآمد کسب خواهید کرد.
46- برخی از کلاس ها را نیز به صورت آنلاین ارائه دهید
بسیاری از مردم ترجیح می دهند بدون هیچ زمان بندی مشخصی، در زمانی که راحت هستند، ورزش کنند. با پیشنهادات آنلاین، می توانید انتظار هجوم اعضای مجازی را نیز داشته باشید.
47- ارزیابی ترکیب بدن را به قیمت کم پیشنهاد دهید
اینها می توانند یک استراتژی عالی برای درآمدزایی باشند، عمدتاً زمانی که آنها را به عنوان بخشی از یک بسته پیشنهادی قرار دهید. به عنوان مثال، میتوانید با ارزیابی تناسب اندام، برنامه غذایی و برخی کلاسهای تمرینی یک معامله مقرون به صرفه بسازید.
48- با متخصصان تغذیه همکاری کنید
دریافت نکات و توصیه های ارزشمند از یک متخصص تغذیه حرفه ای می تواند برای اعضای شما معنی زیادی داشته باشد. میتوانید از یک متخصص بخواهید که هر از گاهی به صورت مستقل به آن مراجعه کند تا فرصتهای مشاوره ارائه دهد. حتی اگر متخصص تغذیه شما فقط پس از رزرو نوبت در دسترس باشد، این یک امتیاز اضافی برای عضویت در باشگاه شما خواهد بود.
49- ارائه تسهیلات مهدکودک
اگر فضای اضافی دارید، می توانید خدمات مراقبت از کودک را در نظر بگیرید. می توانید برای این کار هزینه اضافی به صورت ساعتی، هفتگی یا ماهانه تعیین کنید.
حفظ اعضای موجود
50- به دلایل لغو عضویت توجه کنید
از دست دادن اعضا گاهی اوقات می تواند به دلیل عواملی باشد که تحت کنترل شما نیستند. با این حال، مطمئن شوید که چیزی از طرف شما کم نشده است. برخی از دلایل اصلی لغو عضویت در باشگاه عبارتند از:
- پیشرفت ناکافی
- بی انگیزگی
- محدودیت زمانی
- عدم راهنمایی در باشگاه در مورد آموزش و استفاده از تجهیزات و هزینه های بالای عضویت
51- به روز رسانی مشتریان غیرفعال ادامه دهید
مشتریان غیرفعال را با یادآوری ها و اخبار باشگاه به روز کنید. می توانید اعضایی را که اخیراً از امکانات شما استفاده نکرده اند ردیابی کنید و از طریق یک سیستم خودکار با آنها تماس بگیرید. پیامهای متنی از ایمیلها ترجیح داده میشوند زیرا معمولاً بیشتر مشاهده میشوند.
52- تمرکز بر جامعه سازی
به جای اینکه صرفاً یک فضای تمرینی ایجاد کنید، بر روی ساختن جامعه تمرکز کنید. احساس اجتماعی می تواند اعضای شما را درگیر کند و احتمالاً مشتریان بیشتری نیز به همراه خواهد داشت. همچنین می توانید یک انجمن آنلاین و انجمن گفتگو در وب سایت خود داشته باشید.
53- تمرینات گروهی را برای اعضای با اهداف مشترک تشویق کنید
به عنوان مثال، میتوانید افرادی را که میخواهند وزن کم کنند، گروه کنید و به آنها انگیزه دهید تا در مورد نگرانیهایشان صحبت و با هم کار کنند.
54- یک جلسه آموزش فردی رایگان ارائه دهید
با خرید عضویت در باشگاه، یک جلسه آموزش فردی رایگان ارائه دهید. شما باید به اعضای جدید فرصت کافی بدهید تا با محیط، تجهیزات، امکانات رفاهی و کارکنان آشنا شوند.
55- نظرات خود را به صورت آنلاین بررسی کنید
در این روزگار، شهرت شما در اینترنت می تواند تصویر شما را بسازد یا خراب کند. ببینید افراد درباره شما چه نظری میدهند، به شکایات پاسخ دهید و برای رفع هر گونه ناراحتی در مرکز خود اقدام کنید.
56- آنها را بررسی کنید
با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و از آنها بپرسید که چگونه به سمت اهداف خود پیش می روند. از آنها به طور کلی در مورد زندگی شان بپرسید و نگرانی خود را نشان دهید و در صورت لزوم حمایت کنید. همچنین، سعی کنید دریابید که آنها چقدر از امکانات شما راضی هستند.
اگر مشتری خوشحالی باشد، ادامه دهید و از آنها بخواهید که یک بررسی آنلاین برای کسب و کار شما بگذارند. اگر آنها از خدمات شما راضی به نظر نمی رسند، برای بازخورد آنها ارزش قائل شوید و به آنها اطمینان دهید که اقدام خواهید کرد. روی شکایات آنها کار کنید تا وقتی بعد با آنها صحبت میکنید، بتوانید از آنها نظر مثبت بخواهید.
57- هر انتقادی را به یک نیروی محرک تبدیل کنید
هر انتقادی را به نیروی محرکه ای برای تلاش برای موفقیت تبدیل کنید. شروع هر کسب و کاری می تواند متزلزل باشد و شما نمی توانید همه را خوشحال کنید. به جای بهانه تراشی و مشاجره با مشتریان پر سر و صدا یا عصبانی، صبور باشید و مؤدبانه از آنها برای بازخوردشان تشکر کنید. مطمئن شوید که روی مشکلاتی که آنها در مرکز خود با آن مواجه هستند کار می کنید. مشتریان شاکی بهتر از مشتریان ساکتی هستند که به جای صحبت کردن با شما در مورد مسائل، ناگهان عضویت خود را لغو می کنند.
58- در رسانه های اجتماعی فعال بمانید
با افراد موجود در شبکه رسانه اجتماعی خود تعامل داشته باشید و به هر سؤالی که دارند به موقع پاسخ دهید. با محتوایی که پست می کنید ارزش ایجاد کنید و داستان های موفقیت اعضای قبلی یا فعلی باشگاه را به اشتراک بگذارید.
59- تبلیغات فروش را از طریق وبلاگ یا پست های رسانه های اجتماعی خود زیاد نکنید
بیشتر مردم به محتوای مفیدی که در وبلاگ یا رسانه های اجتماعی خود ارائه می دهید علاقه مند هستند. اگر به نظر می رسد که فروش بسیار زیاد است، ممکن است اشتراک را لغو کنند. توصیه می کنیم پس از حداقل چهار پست مفید یا سرگرم کننده، یک پست فروش اضافه کنید.
60- یک سرویس یا محصول جایزه دار ارائه دهید
مردم شگفتیها را دوست دارند، مانند چیزهای اضافی که معمولاً به آن دسترسی ندارند. در انتخاب چیزی مرتبط که رقبای شما ارائه نمی دهند خلاق باشید.
61- روز تولد مشتریان خود را خاص کنید!
کوپن تخفیفی که آنها را ملزم می کند ابتدا پول خرج کنند، شما را به جایی نمی رساند. مجانی های واقعی بدهید که باعث می شود اعضای شما احساس کنند به آنها اهمیت می دهید. این به شما کمک می کند تا شهرت خود را از نظر مثبت افزایش دهید.
62- مطمئن شوید که همه چیز طبق برنامه اتفاق می افتد
خواه یک وقفه معمولی برای تعمیر و نگهداری، یک کلاس ورزشی یا حتی زمان باز و بسته شدن باشگاه باشد، وقت شناسی ضروری است. مربیان شما نیز باید هر روز سر وقت حاضر باشند.
63- چند کلاس تمرینی ارائه دهید.
با ارائه اشکال جدیدی از تمرینات که ممکن است دوست داشته باشند، علاقه افراد را جلب کنید. برای شروع، می توانید یوگا، پیلاتس و زومبا را با مربیان واجد شرایط در باشگاه خود برنامه ریزی کنید.
64- برای تعداد اعضا در هر کلاس محدودیتی تعیین کنید.
وقتی تعداد زیادی از افراد که در یک فضای تمرین انباشته می شوند، دستور العملی برای فاجعه است و ممکن است باعث شود مشتریان خود را از دست بدهید. حتی ممکن است باعث آسیب شود، به خصوص در جلسات تمرینی پویا. اعضای شما باید برای حرکت آزادانه فضا داشته باشند و مربیان شما باید بتوانند به همه رسیدگی کنند.
65- بیش از آنچه که وعده داده اید، ارائه دهید.
بیش از آنچه وعده داده اید، حتی اندکی، ارائه دهید. از انتظارات اعضای خود فراتر بروید به جای اینکه آنها را پس از ادعاهای زیاد ناامید کنید!
خرید تجهیزات بدنسازی برای باشگاه
برای مدیریت بهتر باشگاه خود باید تجهیزات مناسبی نیز تهیه کنید. اسپرت مال فروشندگان کفپوش و انواع تجهیزات باشگاه بدنسازی را برای شما در زیر لیست کرده است که با کلیک روی هر کدام به اطلاعات زیادی در مورد ایشان دست میابید. این اطلاعات شامل آدرس و شماره تماس فروشندگان تجهیزات باشگاه بدنسازی است که میتوانید با ایشان تماس بگیرید.
تولیدی فوم پاچیران (فوم صابر چیرانی)
تولید کننده انواع فوم با تنوع بالا
- فروشگاه لوازم بدنسازی
-
+1 فروش شگفت انگیز
پخش کلیه لوازم ورزشی ایرانی و خارجی با نامدار اسپرت (نامی فوم)
پخش کلیه لوازم ورزشی ایرانی و خارجی به صورت عمده
- فروشگاه لوازم بدنسازی
-
+1 طلایی
بزرگترین تولید کننده کفپوش ایران | شرکت بهین فوم گستر ماد
تولیدی کفپوش
- شرکت های خدمات ورزشی
-
+2 طلایی, فروشگاه لوازم بدنسازی
تولیدی آذر نوین فوم تولید کننده کفپوش باشگاهی، تاتامی، گرانول، مت یوگا
تولیدی کفپوش باشگاهی، تاتامی، گرانول، مت یوگا
تولیدی لباس رزمی، تولید و پخش انواع لوازم رزمی و بدنسازی کوشا
تولیدی لوازم رزمی و بدنسازی
- تولیدی های لوازم ورزشی
-
+1 فروشگاه لوازم بدنسازی
تولید کننده قطعات جانبی دستگاه های بدنسازی و دوچرخه ثابت هیرو اسپرت
فروشنده تجهیزات دستگاه های بدنسازی
تولید کننده لوازم و تجهیز اماکن ورزشی سهند اسپرت
تولید کننده لوازم و تجهیز اماکن ورزشی
سایکل اسپرت شرکت تولید و پخش دوچرخه ثابت و لوازم بدنسازی
فروش انواع دوچرخه ثابت با خدمات پس از فروش
تولیدی لوازم ورزشی میری | تولیدی میله بارفیکس
تولیدی میله بارفیکس
گروه تولیدی لوازم بدنسازی عمران نوین | لیست قیمت محصولات عمران نوين
گروه تولیدی لوازم بدنسازی
- فروشگاه لوازم بدنسازی
-
+1 تولیدی های لوازم ورزشی
واردات و پخش مستقیم انواع لوازم بدنسازی با لوتوس فیتنس
پخش کننده انواع دستگاه ها و لوازم بدنسازی
- تولیدی های لوازم ورزشی
-
+1 فروشگاه لوازم بدنسازی
- تولیدی های پوشاک ورزشی
-
+1 فروشگاه لوازم بدنسازی
- فروشگاه لوازم بدنسازی
-
+1 تولیدی های لوازم ورزشی
- شرکت های خدمات ورزشی
-
+1 فروشگاه لوازم بدنسازی
- فروشگاه لوازم بدنسازی
-
+1 برند های برتر ایران
- شرکت های خدمات ورزشی
-
+2 فروشگاه لوازم بدنسازی, طلایی
افزودن دیدگاه