داشتن یا حتی مدیریت باشگاه بدنسازی کار آسانی نیست. شما نمی توانید از طریق اشتباهات، سرمایه خود را به خطر بیندازید و در عوض باید از همان روز اول عملیات و روند موفقیت را تضمین کنید. بهترین کار وقتی تازه کار هستید این است که از توصیه های افراد با تجربه در این زمینه استفاده کنید.
این نوشته را به عنوان یک راهنمای کامل برای مدیریت یا مالکیت باشگاه بدنسازی خود، در نظر بگیرید. این می تواند به عنوان یک چک لیست هم برای تازه کارها و هم برای صاحبان سالن های بدنسازی، خوب عمل کند. بیش از 65 نکته منحصربه فرد در زیر به شما اطمینان میدهد که از امکانات خود برای منافع مالی نهایت استفاده را ببرید و در عین حال آن را به فضایی امن برای اعضای باشگاه بدنسازی خود تبدیل کنید.
شما ممکن است در مورد کسب و کار باشگاه بدنسازی بی اطلاع باشید یا فقط به دنبال اطمینانی در مورد نحوه مدیریت امکانات خود باشید. در هر صورت، هیچ یک از اطلاعات زیر را از دست ندهید!
بیشتر بخوانید: تجهیز باشگاه بدنسازی
فهرست
در ادامه اصول پایه برای مدیریت باشگاه بدنسازی مورد بررسی قرار میگیرد.
یک شخصیت خندان و پرانرژی چیزی است که برای یک صاحب باشگاه موفق مناسب است.
در عصری که مردم تمایل دارند هر چیز کوچکی را در گوگل جستجو کنند، از اینترنت برای جلب توجه مشتریان خود استفاده کنید!
به جای اینکه در محل کار خود مشغول بمانید، با کسانی که از باشگاه شما بازدید می کنند آشنا شوید.
امنیت اعضای شما باید اولویت اصلی شما باشد. کارکنان شما باید برای مدیریت بحران و بلایا آماده باشند. تجهیزات شما نیز باید به طور مرتب برای هر گونه خرابی بررسی شود.
حفظ نظافت ضروری است، به خصوص در محیط های باشگاه که همه چیز عرق می کند.
استفاده از نرم افزار مدیریت باشگاه بدنسازی می تواند در زمان و تلاش شما صرفه جویی زیادی کند. بازاریابی خود را حداکثر کنید
ارزش این را دارد که بدانید کدام کانال های بازاریابی به نفع شما کار می کنند.
بیشتر بخوانید: انتخاب تجهیزات ورزشی مناسب برای باشگاه بدنسازی با 8 توصیه مهم و کاربردی
یک چشم انداز بلند مدت در ذهن داشته باشید و به جای اینکه راحت ترین روش ها را دنبال کنید، بر اساس آن بازاریابی نمایید.
درک درستی از افرادی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، یعنی کسانی که در جامعه شما زندگی می کنند، به دست آورید.
پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و توییتر ارتباط مستقیم با بسیاری از افراد را آسان کرده اند. اینفلوئنسر مارکتینگ نیز در حال افزایش است. استفاده از یک شخصیت مشهور برای گفتن چند کلمه خوب در مورد برند شما می تواند راه دراز شما را کوتاه تر کند.
اسپرت مال می تواند به رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند. از تکنیک های سئو محلی استفاده کنید و نام شهر خود را در محتوای خود ذکر کنید تا از نتایج این استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه لذت ببرید.
یک روش عالی برای ایجاد تجارت با سرمایه گذاری تنها چند صد هزار تومان وجود دارد.
Lt یک استراتژی ساده و کارآمد است. هنگامی که سیستم راه اندازی شد، می توان آن را خودکار کرد تا با کمترین تلاش از جانب شما کار کند.
روش های بازاریابی همیشه سبز وجود دارد، به خصوص در مناطقی که در حال حاضر سالن های بدنسازی زیادی وجود دارد. رقابت محلی زیاد می تواند بازدید آنلاین صفحه کسب و کار شما را دشوار کند.
Lt می تواند توجه بازار هدف شما را جلب کند. مجموعه تجهیزات، کلاس های تناسب اندام و جلسات تمرین شخصی خود را در مرکز خود به نمایش بگذارید.
بیشتر بخوانید: خرید تجهیزات بدنسازی
به جای تلاش برای بهترین بودن یا ارائه پایینترین نرخها، به سمت انحصارگرایی بروید. چیزی را پیشنهاد دهید که سایر باشگاهها انجام نمیدهند و دلیل محکمی دارید که چرا هر کسی باید به باشگاه شما بپیوندد.
فقط در صورتی یک آگهی بخرید که انتظار دارید بینندگان بالقوه آن، سرنخ های باکیفیتی برای کسب و کار شما باشند. فقط بر اساس تعداد بینندگان تصمیم نگیرید.
بررسی کنید که آیا شرکت های محلی علاقه مند به ارائه عضویت در باشگاه ورزشی شما به عنوان بخشی از یک برنامه سلامت شرکتی به کارمندان خود هستند.
این عامل «کمیابی» میتواند افراد بیشتری را متقاعد کند که از باشگاه شما استفاده کنند.
شما می توانید با جشن گرفتن تعطیلات، سالگردهای باشگاه، یا نقاط عطف تجاری مانند به دست آوردن تعداد معینی از اعضا و غیره، ورزشگاه خود را شناس کنید. همچنین می توانید مسابقات کاهش وزن یا سایر رویدادهای مبتنی بر عملکرد را برگزار نمایید.
به خیریه های محلی کمک مالی کنید یا یک حامی مالی شوید تا تصویری مثبت از کسب و کار خود “بخشنده” ایجاد کنید.
در ازای یک برنامه غذایی، از بازدیدکنندگانی که برای اولین بار بازدید می کنند، اطلاعاتی دریافت کنید. سپس میتوانید آنها را مشترک خبرنامههای الکترونیکی یا پیامهای خودکار با اطلاعات سلامتی و تناسب اندام نمایید. این ممکن است در نهایت آنها را متقاعد به خرید عضویت کند.
بیشتر بخوانید: خرید عمده لوازم ورزشی از تولیدی های ورزشی ایران
می توانید پیشنهادی را برای یک جلسه رایگان یک به یک با مربی شخصی خود در صفحه فرود وب سایت خود تبلیغ کنید. فقط قبل از دسترسی به پیشنهاد رایگان، اطلاعات ورود به سیستم را بخواهید. این کار لیست ایمیل یا شماره تلفن های شما را افزایش می دهد و احتمالاً اعضای جدیدی را وارد می کند.
به کسانی که در پرداخت هزینه کامل و تعهد اولیه مردد هستند، مجوزهای یک هفتهای ورزشگاه بدهید. بگذارید تصمیم بگیرند که آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر و سعی کنید از سوء تفاهم ها جلوگیری کنید.همچنین به عنوان مدیر باشگاه بدنسازی باید بتوانید مشتری را از افراد فرصت طلب تشخیص دهید.
به عنوان مثال، میتوانید از مشتریان بخواهید که در فیسبوک «چک این» کنند یا صفحه خود را به اشتراک بگذارند تا یک محصول رایگان در محل شما دریافت کنند.یا در ازای فالو کردن شما در اینستاگرام هدیه ای به قید قرعه به چند نفر بدهید.
از Google برای کسب و کار من استفاده کنید تا وب سایت برند خود را در نتایج موتورهای جستجو قابل مشاهده کنید.
اگر فکر می کنید به اندازه کافی امتیاز ریویو گوگل مپ ندارید. از اعضای خود بخواهید که امکانات شما را در Google بررسی کنند و امتیاز دهند، و میتوانید یک گذرنامه رایگان با زمان محدود یا یک کوپن برای یک جلسه آموزشی شخصی به آنها ارائه دهید.
بسیاری از مردم سوالات مربوط به تناسب اندام را در اینترنت جستجو می کنند. با پاسخ دادن به سوالات رایج می توانید ترافیک بیشتری را در وب سایت خود به دست آورید زیرا احتمالاً کلمات کلیدی با رتبه بالایی را در چنین محتوایی قرار می دهید. شما همچنین با ارائه اطلاعات ارزشمند از این طریق به اعضای خود سود خواهید رساند.
بازاریابی وابسته می تواند یک راه عالی برای جذب مشتریان از طریق همکاری با افرادی باشد که به آنها اعتماد دارند. در هر کجا که زندگی میکنید، باید از افرادی بخواهید که مشتریان خود را به باشگاه شما معرفی کنند. پزشکان، فیزیوتراپ ها، فروشگاه های لباس ورزشی و مربیان شخصی برخی از ایده ها هستند.
بازاریابی مجدد شامل قرار دادن تبلیغات شما در مکان های مختلف در اینترنت برای افرادی است که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند اما ثبت نام نکرده اند. این نوعی یادآوری برای گروه هدفی از افرادی است که به کسب و کار شما علاقه نشان داده اند اما هنوز خریدی انجام نداده اند. فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین و شبکه نمایش گوگل می توانند به عنوان پلتفرم های بازاریابی مجدد موثر عمل کنند.
آژانسهای بازاریابی که به موفقیت در استراتژیهای خود معروف هستند، میتوانند به شما در رشد کسبوکارتان کمک کنند، ترجیحاً آنهایی که قبلاً با باشگاههای سلامت کار کردهاند.
کل امکانات شما باید جذاب به نظر برسد، با ورودی دلپذیری که افراد را کنجکاو می کند تا بدانند داخل آن چیست. خوشامدگویی به بازدیدکنندگان در ورودی، ارائه یک تور به آنها و معرفی آنها به کارکنان خود یک راه عالی برای شروع است. اطمینان حاصل کنید که آنها به خوبی در محیط اطراف شما مستقر هستند و مکان تمام تجهیزات و ملزومات را به آنها نشان دهید. در صورت نیاز، همچنین یک نسخه نمایشی در مورد نحوه استفاده از تجهیزات پیشرفته به آنها ارائه دهید.
الزامات ثبت نام را به اندازه کافی آسان نگه دارید تا مشتریان بیشتری را برای استفاده از امکانات شما جذب کنید.
هدیههای رایگان خوب است، اما در برابر دادن عضویت مقاومت نکنید!
خدمات انحصاری بیشتری نسبت به تخفیف ارائه دهید، به خصوص برای یک تجارت جدید این مسئله را جدی بگیرید.. تصویری از یک تسهیلات ممتاز به جای ارزان قیمت ایجاد کنید. تخفیف های خیلی زیاد ممکن است شرایط را چالش برانگیز کند، به ویژه برای مشاغل کوچک.
بیشتر بخوانید: آموزش خرید عمده | راهنمای خرید عمده با 8 روش
اگر صاحب یک باشگاه سلامت سطح بالا هستید، میتوانید هزینه بیشتری را به قیمت اطمینان از اینکه مشتریانتان بهترین تجهیزات، کلاسها و سایر خدمات مجلل را دارند، هزینه کنید. باشگاههای بوتیک مانند میتوانند درآمد قابلتوجهی از کلاسهای تناسب اندام ایجاد کنند، بنابراین برای سود قابل توجه از آنها استفاده کنید. یک باشگاه ورزشی مقرون به صرفه ارزانترین قیمت را خواهد داشت، اما میتوانید مدت زمان عضویت طولانیتر و مزایای راحت مانند دسترسی 24 ساعته را ارائه دهید.
اگر شما به طور مستقیم به هزینه خدمات اشاره نکنید، بسیاری از مردم علاقه خود را از دست می دهند. همچنین باید گزینههای قیمتگذاری را محدود کنید – انتخابهای زیاد میتواند مشتریان ارزشمندی را از دست بدهید!
قیمت گذاری لنگر را امتحان کنید، که بر این تئوری کار می کند که یک محصول را می توان تنها در مقایسه با محصول دیگر گران یا ارزان دانست. نظرسنجیها نشان میدهند که وقتی سه گزینه قیمتگذاری را ارائه میدهید، بیشتر مردم تمایل دارند گزینه میانی را انتخاب کنند. می توانید از این واقعیت برای نشان دادن ارزش ثبت نام یا میانگین سفارش خود استفاده کنید.
اغلب، دانستن هزینه خدمات شما می تواند مشتریان بیشتری را جذب کند که از قبل تصمیم خود را در مورد استفاده از امکانات شما گرفته اند. کسانی که لیست قیمت شما را به تعویق انداخته اند به هیچ وجه مشتریان واجد شرایط برای کسب و کار شما نیستند.
هر چقدر هم که انتقاد شما معتبر باشد، تصویری از منفی از خود ایجاد خواهید کرد و ممکن است ناامن دیده شوید. اگر رقبای شما مشتریان وفاداری داشته باشند که با نکاتی که شما بیان کرده اید مخالف باشند، می تواند به طور قابل توجهی نتیجه معکوس داشته باشد.
با تمام آنچه گفته شد، باید بدانید وقتی کسی مستقیماً از شما میخواهد امکانات خود را با رقابت مقایسه کنید چگونه واکنش نشان دهید:
شروع نکنید در مورد تمام معایب آنها صحبت کنید و آنها را در مقایسه با خودتان پایین بیاورید. بسیاری از مردم تمایل دارند از چنین فرصت هایی استفاده کنند تا تمام اطلاعات منفی را که درباره رقبای خود شنیده اند منتشر کنند. با این حال، ما این روش را توصیه نمی کنیم.
شما می توانید به افرادی که درخواست مقایسه با رقابت شما را دارند بدون اینکه آنها را ناامید کنید، پاسخ دیپلماتیک بدهید. می توانید با گفتن اینکه نظرات متفاوتی درباره رقابت خود شنیده اید شروع کنید، اما از آنجایی که خودتان آنها را امتحان نکرده اید، ترجیح می دهید نظر ندهید. با این حال، شما تمرکز خود را بر این دارید که امکانات خود را برای هر کسی که برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود به انگیزه ای نیاز دارد، به بهترین شکل بسازید.
این بدان معناست که به جای به خطر انداختن کیفیت خدمات، همان ارزش خدمات را با قیمت تعیین شده در طول زمان ارائه دهید. همچنین باید از همه مشتریان به طور مساوی برای خدمات یکسان هزینه کنید.
اینها معاملات گام به گام مشتریان شما با بخش های شما را ثبت می کنند. به این ترتیب، شما می توانید به درستی تشخیص دهید که یک مشتری خاص در فرآیند فروش در کجا قرار دارد، در حالت پرداخت انجام شده یا باقی مانده
این میتواند شامل پرسشهای متداول و پاسخهای آنها، همراه با اطلاعات ارزشمند درباره برند شما باشد. همچنین می تواند اعتماد به نفس خوبی برای کارمندان شما در برخورد با مشتریان باشد.
از اسکریپت فروش خود بهعنوان وسیلهای برای توصیف شایستگیهای کلیدی خود و نحوه برنامهریزی مرکز شما برای جلوگیری از مشکلاتی که مشتریان معمولاً در جنبههای مختلف عضویت در باشگاه با آنها مواجه میشوند، استفاده کنید. لیستی از پاسخ به سوالات عمیق در مورد باشگاه شما نیز می تواند به آشکار کردن مزایای واقعی استفاده از خدمات شما کمک کند.
بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه بدنسازی خانگی
به آنها آموزش دهید تا تعاملات خود را با بازدیدکنندگان مختلفی که به امکانات شما علاقه نشان می دهند، شخصی سازی کنند. مکالمه به شیوه ای تکرار نشده در تعامل با مشتریان بالقوه ضروری است. شما باید به آنها بفهمانید که به عضویت شما نیاز دارند نه برعکس.
مشتریان خود را از طریق یک اسکریپت حفظ شده هدایت کنید. با نشان دادن آنها در اطراف باشگاه خود، ترجیحاً زمانی که یک کلاس تمرینی برگزار می شود، علاقه آنها را برانگیزانید.
با نگهداشتن سوابق تمام اطلاعات شخصی و تماسی که توسط کمپینهای شما ایجاد میشود، سرنخهای خود را به مشتریان واقعی تبدیل کنید. همه اینها را در سیستم CRM خود ایمن کنید و از کارکنان خود بخواهید به جای ارسال پیشنهادهای فروش یکنواخت، وضعیت خود را در طول زمان به روز کنند.
41- با بازدیدکنندگان در تماس باشید.
کسانی را که به امکانات شما علاقه نشان می دهند پیگیری کنید. ممکن است آنها را وادار به خرید یا عضویت به جای به تعویق انداختن آن کند.
افرادی که برای آزمایش های پولی ثبت نام می کنند احتمالاً در مورد پیوستن به تسهیلات شما جدی تر خواهند بود. آنها منظم تر خواهند بود و فعالانه در مورد باشگاه شما یاد می گیرند و با کارکنان شما آشنا می شوند.
میتوانید هم آزمایشهای رایگان و هم پولی را به طور معقولی ارائه دهید. دسترسی آزاد می تواند برای مدت کوتاه تری باشد و فقط تجهیزات ضروری در دسترس کسانی است که ثبت نام می کنند. دورههای آزمایشی پولی میتواند شامل امتیازات اضافی مانند پیوستن به یکی از کلاسهای استودیو یا استفاده از جلسات آموزشی شخصی باشد.
یک سالن بدنسازی فقط نباید یک فضای تمرین باشد. برای درآمدزایی نیز می توانید لوازم جانبی و کالاهای مفید را در کنار آن بفروشید.
این مسئولیت فوری شماست که نوع و کیفیت محصولاتی را که می فروشید بررسی کنید. قبل از اینکه شروع به ارائه آن به اعضای خود کنید، در مورد هر مورد، به خصوص مکمل ها و خوراکی ها، به منظور رفاه آنها تحقیق کنید.
چرا فضای اضافی را برای ارائه به فرنچایز مکمل دیگر در نظر نمی گیریم؟ میتوانید غرفههای کوتاه مدت کسبوکارهای کوچک داشته باشید که میتوانید اجاره دهید. همچنین تبلیغ یک محصول جدید مرتبط با تناسب اندام در محل شما می تواند برای برندها مفید باشد. در حالی که اعضای شما به کالاهای مرتبط دسترسی خواهند داشت، شما از اجاره درآمد کسب خواهید کرد.
بسیاری از مردم ترجیح می دهند بدون هیچ زمان بندی مشخصی، در زمانی که راحت هستند، ورزش کنند. با پیشنهادات آنلاین، می توانید انتظار هجوم اعضای مجازی را نیز داشته باشید.
اینها می توانند یک استراتژی عالی برای درآمدزایی باشند، عمدتاً زمانی که آنها را به عنوان بخشی از یک بسته پیشنهادی قرار دهید. به عنوان مثال، میتوانید با ارزیابی تناسب اندام، برنامه غذایی و برخی کلاسهای تمرینی یک معامله مقرون به صرفه بسازید.
دریافت نکات و توصیه های ارزشمند از یک متخصص تغذیه حرفه ای می تواند برای اعضای شما معنی زیادی داشته باشد. میتوانید از یک متخصص بخواهید که هر از گاهی به صورت مستقل به آن مراجعه کند تا فرصتهای مشاوره ارائه دهد. حتی اگر متخصص تغذیه شما فقط پس از رزرو نوبت در دسترس باشد، این یک امتیاز اضافی برای عضویت در باشگاه شما خواهد بود.
اگر فضای اضافی دارید، می توانید خدمات مراقبت از کودک را در نظر بگیرید. می توانید برای این کار هزینه اضافی به صورت ساعتی، هفتگی یا ماهانه تعیین کنید.
از دست دادن اعضا گاهی اوقات می تواند به دلیل عواملی باشد که تحت کنترل شما نیستند. با این حال، مطمئن شوید که چیزی از طرف شما کم نشده است. برخی از دلایل اصلی لغو عضویت در باشگاه عبارتند از:
مشتریان غیرفعال را با یادآوری ها و اخبار باشگاه به روز کنید. می توانید اعضایی را که اخیراً از امکانات شما استفاده نکرده اند ردیابی کنید و از طریق یک سیستم خودکار با آنها تماس بگیرید. پیامهای متنی از ایمیلها ترجیح داده میشوند زیرا معمولاً بیشتر مشاهده میشوند.
به جای اینکه صرفاً یک فضای تمرینی ایجاد کنید، بر روی ساختن جامعه تمرکز کنید. احساس اجتماعی می تواند اعضای شما را درگیر کند و احتمالاً مشتریان بیشتری نیز به همراه خواهد داشت. همچنین می توانید یک انجمن آنلاین و انجمن گفتگو در وب سایت خود داشته باشید.
به عنوان مثال، میتوانید افرادی را که میخواهند وزن کم کنند، گروه کنید و به آنها انگیزه دهید تا در مورد نگرانیهایشان صحبت و با هم کار کنند.
با خرید عضویت در باشگاه، یک جلسه آموزش فردی رایگان ارائه دهید. شما باید به اعضای جدید فرصت کافی بدهید تا با محیط، تجهیزات، امکانات رفاهی و کارکنان آشنا شوند.
در این روزگار، شهرت شما در اینترنت می تواند تصویر شما را بسازد یا خراب کند. ببینید افراد درباره شما چه نظری میدهند، به شکایات پاسخ دهید و برای رفع هر گونه ناراحتی در مرکز خود اقدام کنید.
با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و از آنها بپرسید که چگونه به سمت اهداف خود پیش می روند. از آنها به طور کلی در مورد زندگی شان بپرسید و نگرانی خود را نشان دهید و در صورت لزوم حمایت کنید. همچنین، سعی کنید دریابید که آنها چقدر از امکانات شما راضی هستند.
اگر مشتری خوشحالی باشد، ادامه دهید و از آنها بخواهید که یک بررسی آنلاین برای کسب و کار شما بگذارند. اگر آنها از خدمات شما راضی به نظر نمی رسند، برای بازخورد آنها ارزش قائل شوید و به آنها اطمینان دهید که اقدام خواهید کرد. روی شکایات آنها کار کنید تا وقتی بعد با آنها صحبت میکنید، بتوانید از آنها نظر مثبت بخواهید.
هر انتقادی را به نیروی محرکه ای برای تلاش برای موفقیت تبدیل کنید. شروع هر کسب و کاری می تواند متزلزل باشد و شما نمی توانید همه را خوشحال کنید. به جای بهانه تراشی و مشاجره با مشتریان پر سر و صدا یا عصبانی، صبور باشید و مؤدبانه از آنها برای بازخوردشان تشکر کنید. مطمئن شوید که روی مشکلاتی که آنها در مرکز خود با آن مواجه هستند کار می کنید. مشتریان شاکی بهتر از مشتریان ساکتی هستند که به جای صحبت کردن با شما در مورد مسائل، ناگهان عضویت خود را لغو می کنند.
با افراد موجود در شبکه رسانه اجتماعی خود تعامل داشته باشید و به هر سؤالی که دارند به موقع پاسخ دهید. با محتوایی که پست می کنید ارزش ایجاد کنید و داستان های موفقیت اعضای قبلی یا فعلی باشگاه را به اشتراک بگذارید.
بیشتر مردم به محتوای مفیدی که در وبلاگ یا رسانه های اجتماعی خود ارائه می دهید علاقه مند هستند. اگر به نظر می رسد که فروش بسیار زیاد است، ممکن است اشتراک را لغو کنند. توصیه می کنیم پس از حداقل چهار پست مفید یا سرگرم کننده، یک پست فروش اضافه کنید.
مردم شگفتیها را دوست دارند، مانند چیزهای اضافی که معمولاً به آن دسترسی ندارند. در انتخاب چیزی مرتبط که رقبای شما ارائه نمی دهند خلاق باشید.
کوپن تخفیفی که آنها را ملزم می کند ابتدا پول خرج کنند، شما را به جایی نمی رساند. مجانی های واقعی بدهید که باعث می شود اعضای شما احساس کنند به آنها اهمیت می دهید. این به شما کمک می کند تا شهرت خود را از نظر مثبت افزایش دهید.
خواه یک وقفه معمولی برای تعمیر و نگهداری، یک کلاس ورزشی یا حتی زمان باز و بسته شدن باشگاه باشد، وقت شناسی ضروری است. مربیان شما نیز باید هر روز سر وقت حاضر باشند.
با ارائه اشکال جدیدی از تمرینات که ممکن است دوست داشته باشند، علاقه افراد را جلب کنید. برای شروع، می توانید یوگا، پیلاتس و زومبا را با مربیان واجد شرایط در باشگاه خود برنامه ریزی کنید.
وقتی تعداد زیادی از افراد که در یک فضای تمرین انباشته می شوند، دستور العملی برای فاجعه است و ممکن است باعث شود مشتریان خود را از دست بدهید. حتی ممکن است باعث آسیب شود، به خصوص در جلسات تمرینی پویا. اعضای شما باید برای حرکت آزادانه فضا داشته باشند و مربیان شما باید بتوانند به همه رسیدگی کنند.
بیش از آنچه وعده داده اید، حتی اندکی، ارائه دهید. از انتظارات اعضای خود فراتر بروید به جای اینکه آنها را پس از ادعاهای زیاد ناامید کنید!