راهنمای خرید کفش عمده

این مقاله در مورد راهنمای خرید کفش عمده نوشته شده است.امید است پس از خواندن این مقاله اطلاعات کاربردی به دست آورید تا هنگام خرید عمده کفش برایتان جوابگو باشد. یک جفت کفش چیزی است که فرد همیشه نیاز خرید آن را دارد. برخی ممکن است فقط یک جفت بخرند، اما برخی دیگر در حجم انبوه یا به قول خودمان عمده خرید می کنند. کفش ها یک نماینده مهم از مد هستند و همیشه بازار خریدشان وجود دارد. اما چگونه می توان کفش ها را به صورت عمده با قیمت پایین خریداری کرد تا بتوان آن ها را به صورت آنلاین یا در مغازه فروخت و سود برد؟ امروز، ما به شما کمک می کنیم.

راهنمای خرید کفش عمده

کفش‌ها همراه مد روز هستند و افرادی هستند که میلیارد ها تومان از فروش کفش‌ درآمد داشته‌اند. رمز موفقیت شما این است که بدانید کفش های خود را به چه کسی بفروشید و باید تقاضای بازار را درک کنید. هم آقایان و هم خانم ها کفش می خرند، اما شما باید افراد بین 18 تا 34 سال را هدف قرار دهید. افراد بالای 65 سال خرید اینترنتی نمی کنند. آنها کفش های خود را از فروشگاه های محلی می خرند، زیرا این همان چیزی است که به آن عادت کرده اند. به عنوان یک فروشنده کفش، باید فصلی بودن طرح ها را نیز درک کنید. در طول زمستان، انتظار نداشته باشید که لوفر یا فلیپ فلاپ بفروشید. مردم بیشتر تمایل به خرید چکمه دارند. در طول تابستان، کفش های کتانی و دمپایی پرفروش ترین هستند. اگر در طول تابستان موجودی چکمه‌های خود را افزایش دهید، هیچ کس قصد خرید ندارد و آنچه شما دارید مقدار زیادی پول در انبار شماست. چرا باید کفش بفروشید  

انواع کفش هایی که باید بفروشید

انواع بسیاری از کفش ها وجود دارد که می توانید آنها را بفروشید از کفش های کودک نوپا گرفته تا کفش های بزرگسالان لیست بی پایان است. برای تصمیم گیری تجاری، باید به داده های بازاریابی را بررسی کنید تا به شما کمک کنند. در اینجا ایده هایی برای شروع وجود دارد:

  • کفش ورزشی
  • چکمه
  • اسنیکرز
  • کفش های فلت
  • کفش های فضای باز
  • کفش های پاشنه بلند
  • کفش های صندل

به یاد داشته باشید، موجودی کالای شما باید با آنچه که در حال حاضر ترند است، مطابقت داشته باشد. حتی اگر فقط چند جفت را به قیمت عمده بخرید مفید خواهد بود. همچنین، اگر تازه شروع به کار کرده اید، منطقی است که ابتدا کفش هایی را بفروشید که طرح هایشان کلاسیک است، نه کفش هایی که طرح هایشان ظرف چند ماه از بین می رود. کلید موفقیت در فروش هر نوع وسیله این است که آنها را ارزان تهیه کنید و با قیمت بالا بفروشید. این قیمت بالا باید هزینه های کسب و کار شما، مالیات یا پرداختی به بازاریابان را که به شما در مدیریت کسب و کارتان کمک می کنند، پوشش دهد. انواع کفش هایی که باید بفروشید  

چگونه کفش عمده بخریم

جهت خرید عمده کفش بایستی چندین مورد را بررسی کنید تا زودتر و راحت تر کفش های مورد نظرتان تامین شود. عواملی چون فاصله شهر محل سکونت شما تا بازار عمده فروشی کفش که در زمان و هزینه حمل کالای خریداری شده صرفه جویی می شود بسیار اهمیت دارد. خوشبختانه امروزه بازارهای عمده فروشی زیادی در سراسر کشور برپا است که برخی از این مراکز عمده فروشی کفش بزرگتر بوده و اهمیت زیادی دارند.دلیل آن وجود تولیدی های کفش بسیار در اطراف شما است. اهمیت این بازار ها که به آنها اشاره خواهیم کرد به دلیل رقابت در تنوع و قیمت فروش محصولات بالا است.این باعث شده تنوع مدل کفش بیشتر و قیمت پایین تری نیز نسبت به بقیه بازارها داشته باشند. در حال حاضر مراکز استانها که شهر های پر جمعیت تری دارند و شهرستانهای زیادی در اطراف آنها وجود دارند دارای عمده فروشی های کفش می باشند که برای نمونه می توان به شهرهایی مانند شیراز در استان فارس یا اهواز در خوزستان و همچنین شهر اصفهان نیز اشاره کرد. بزرگترین و مهمترین شهرهای عمده فروشی انواع کفش در ایران، شهر تهران ( بازار بزرگ تهران )، شهر تبریز و شهر مشهد است که برخی از شهرها هم مانند قم به صورت تخصصی در تولید صندل فعال هستند. چگونه کفش عمده بخریم  

خرید عمده کفش از عمده فروش یا تولیدی کفش

در خصوص راهنمای خرید عمده کفش از تولیدی یا عمده فروشی ها که به اصطلاح بنکداری هم گفته می شوند باید بدانید که هر کدام از آنها دارای مزایا و معایبی هستند و بهتر است شما به آنها آگاهی داشته باشید تا هنگام خرید عمده کفش سردرگم نباشید.

محل خرید عمده کفش تولیدی های کفش عمده فروش های کفش
معایب
  • تنوع کم
  • تولید بعد از گرفتن سفارش
  • باید حجم خرید بالا باشد
  • قیمت بالا
مزایا
  • قیمت پایین
  • خدمات پس از فروش سریع
  • تنوع بالا
  • در دسترس تر بودن
  • امکان خرید حجم کم
  • تنوع مدل های کفش

مزایا و معایب خرید عمده از تولیدی کفش

از مزایای خرید مستقیم از تولیدی کفش که برای بسیاری از خریداران کفش جذابیت دارد قیمت پایین تر و ارزان تر نسبت به عمده فروشی ها است. از دیگر مزایای خرید مستقیم از تولیدی ها استفاده از خدمات پس از فروش بهتر آنها است.بدین صورت که شما می توانید رفع مشکلات و مرجوعی ها را با سرعت بالاتری انجام دهید. اما از معایب تولیدی های کفش در عرضه محصولات خود می توان به این موارد نیز اشاره کرد:

  • تنوع کم محصولات تولیدی نسبت به عمده فروشی
  • تولید محصول توسط تولیدی بعد از گرفتن سفارش و عدم وجود موجودی آماده ارسال
  • جهت استفاده از تخفیف ها و قیمت خرید مناسب تر بایستی حجم خرید شما از یک تولیدی بالا باشد.
  • عدم امکان خرید تعداد کمتر از یک کارتن

مزایا و معایب خرید عمده از تولیدی کفش

مزایا و معایب خرید عمده از عمده فروشی کفش

شاید تنها مشکل خرید از بنکداری ها و عمده فروشی های کفش قیمت نسبتا بالاتر نسبت به تولیدی است که این زیاد بودن قیمت از ۱۰ درصد تجاوز نخواهد کرد. اما خرید از این عمده فروشی ها دارای مزیت هایی است که در زسر به آنها اشاره میکنیم:

  • تنوع بالا در ارائه مدل ها و محصولات
  • در دسترس تر بودن عمده فروشی ها نسبت به تولیدی ها
  • امکان فروش تعداد کمتر از یک کارتن یا یک جین توسط برخی عمده فروشان
  • مدل های زیادی از کفش ها آماده ارسال است

در نهایت جهت راهنمای خرید عمده کفش به استحضار می رسانیم برای افرادی که به تازگی شروع به فعالیت در این حوزه کرده اند خرید از عمده فروشی‌ها مناسب تر و راحت تر است تا رفته رفته با تولیدی های مختلف یا گروه تولیدی کفش آشنا شوند و از تنوع زیاد در هنگام خرید کفش عمده برخوردار باشند. مزایا و معایب خرید عمده از عمده فروشی کفش  

چه زمانی خرید عمده کفش را انجام دهیم

یکی از موارد مهم هنگام خرید عمده کفش زمان سفارش می‌باشد.بازارهای شب عید یا بازار بازگشایی مدارس در ایران بسیار مهم هستند.همچنین با تغییر فصل ها مدل های پر فروش هر فصل تغییر میکند و یک فروشنده موفق بایستی به موقع محصول خود را تامین کند. به طور کلی بهترین زمان خرید عمده کفش برای بازارهای مناسبتی و فصول سرما و گرما دو ماه یا نهایتا یک ماه قبل از شروع این بازارها است. به عنوان مثال خرید از بازار عمده کفش برای بازگشایی مدارس، مرداد ماه مناسب است و برای شروع فصل سرما شهریور ماه مناسب می‌باشد. باید این نکته را در نظر بگیرید خرید عمده کفش در زمان اوج شلوغی بازار عمده فروشی معایبی دارد.مانند دیر رسیدن و یا موقع آماده نشدن و ممکن است به دلیل سرعت بالا در تولید، کفش ها از کیفیت لازم برخوردار نباشند.

چه زمانی خرید عمده کفش را انجام دهیم
چه زمانی خرید عمده کفش را انجام دهیم

 

حداقل مقدار سفارش هنگام خرید عمده کفش چقدر است

با توجه به سایزبندی موجود، جهت تولید کفش ها از سری قالب های عرف شده در صنعت کفش استفاده می شود. این تعداد در کفش های مردانه شامل سری ۱۰ جفتی و در کفش زنانه شامل سری ۱۲ جفتی است. حداقل مقدار سفارش در خرید عمده کفش یک سری است که تعداد هر سری در کفش مرذانه و زنانه ذکر شد و این تعداد در سایز های بچه گانه بسته به مدل و تعداد قالب استفاده شده توسط تولیدی آن ۱۰ یا ۱۲ جفتی است. خرید عمده کمتر از این تعداد توسط عمده فروشی های بازار کفش صورت می گیرد که البته اکثر آنها مبادرت به فروش کمتر از یک سری نمی کنند. حداقل مقدار سفارش هنگام خرید عمده کفش چقدر است  

هنگام خرید عمده کفش چگونه سایز و رنگ را انتخاب کنیم

همانطور که در قسمت حداقل مقدار سفارش جهت خرید عمده کفش توضیح داده شد در تولیدی ها کفش براساس قالب های سری شده که سایز بندی های مشخص دارند تولید می شود. لذا از آنجایی که همه تولیدی ها به صورت تیراژ تولید می کنند و کفش ها همانند یک خط تولیدی دست به دست بین کارگران و کفاشان چرخش دارد امکان تولید رنگ بندی به شکل و دلخواه مشتری نیست. به عبارت دیگر در خرید عمده کفش سایزبندی مشخصی در هر سری یا کارتن وجود دارد و داخل هر کارتن یک نوع رنگ می‌باشد یا بهتر بگوییم هر کارتن شامل یک مدل در یک رنگ اما در سایز بندی های مختلف و مشخص است. سایز بندی ها معمولا به دسته های ۴ یا ۵ سایزی تقسیم می شوند به عنوان مثال کفش مردانه از سایز ۴۰ تا ۴۴ موجود است و کفش زنانه یا به اصطلاح میانه ۳۷ تا ۴۰ نیز تولید می شود. البته سایز بندی و تعداد کفش در هر کارتن از کفش های خارجی ممکن است با عرف صنعت کفش در ایران متفاوت باشد که در این صورت کارتن ها ۲۴ جفتی و در ۴ رنگ داخل هر کارتن ممکن است وجود داشته باشد. هنگام خرید عمده کفش چگونه سایز و رنگ را انتخاب کنیم  

نحوه پرداخت و ارسال سفارش هنگام خرید عمده کفش

نحوه پرداخت و تسویه حساب فاکتور در خرید عمده کفش تا حدود زیادی به شما بستگی دارد اینکه خرید حضوری یا خرید غیر حضوری داشته باشید. همچنین به شرایط بازار نیز بستگی دارد. روش خرید و پرداخت وجه در مبادلات عمده فروش اینترنتی همانند خرید تکی اجناس پرداخت در درب منزل نیست و اغلب به صورت نقدی و تسویه قبل ارسال می باشد. در حال حاضر ۹۰ درصد معاملات تجاری به صورت نقدی و در چند مرحله صورت می گیرد که علت اصلی این معامله نقدی نوسان قیمت در بازار ایران می باشد. به طور کلی ارسال سفارشات توسط عمده فروشی یا تولیدی ها به ۳ شکل است که به ترتیب حجم ارسال ذکر می‌کنیم:

  • ارسال با باربری
  • ارسال با تیپاکس
  • ارسال با پست

نحوه پرداخت و ارسال سفارش هنگام خرید عمده کفش  

حاشیه سود در تک فروشی چقدر است

از جمله سوالاتی که برای آن دسته از افرادی که قصد راه اندازی فروشگاه کفش را دارند و به تازگی می خواهند وارد حوزه کفش فروشی بشوند حاشیه سود هر کفش است که در واقع چه قیمتی برای جنس خریداری شده خود لحاظ کنند بهتر است. خدمت این دوستان عرض میکنیم قیمت گذاری با توجه به زمان و مکان شما برای فروش کفش می تواند متفاوت باشد اما چیزی که معمول و عرف بازار در صنف کفش فروشی است، سود ۱۰۰ درصدی برای هر کفش لحاظ می شود که اصطلاحا گفته می شود یک لنگه از کفش سود تک فروشی می باشد. به عنوان مثال کفشی که به قیمت صد ریال خریداری شده است را می توانید نهایتا به قیمت دویست ریال به صورت تکی بفروشید. البته باز هم نظر خود فروشنده است که در چه زمانی تخفیف بگذارد یا حراجی را برای اجناس خود در نظر بگیرد. یااینکه در مکانی که کفش را عرضه می کند چه قیمتی مناسب تر است تا فروش بهتری داشته باشد. حاشیه سود در تک فروشی چقدر است  

چگونه مدل های پر فروش کفش را کشف کنیم!

از جمله مسائل پر طرفدار و دغدغه بسیاری از خریداران عمده کفش که تجربه کمتری در این حوزه دارند این است که چه مدلی را خریداری کنیم تا پر طرفدار و به اصطلاح پرفروش باشد؟ به چندین روش این امر قابل انجام می باشد:

  • استعلام و مشاوره گرفتن از فروشنده و کارشناس فروش عمده کفش(توصیه نمی‌‌شود!)
  • مشاهده نقد و بررسی هر محصول در سایت های فروش اینترنتی که قابلیت درج نظر کاربران را دارد
  • تحلیل و بررسی شبکه های اجتماعی شرکت ، تولیدی یا عمده فروشی کفش مانند تعداد لایک های هر مدل در اینستاگرام
  • پرسیدن از خرده فروش ها و مغازه های فروش کفش

کفش عمده  

از کجا کفش عمده بخریم

روزبه‌روز، بر تعداد فروشگاه‌های کفش، چه فروشگاه‌های آنلاین و چه آفلاین، افزوده می‌شود.افزایش این فروشگاه‌ها، باعث ایجاد رقابت بیشتر می‌شود. صاحبان فروشگاه‌های کفش به خوبی می‌دانند که در بازار رقابتی باید به دنبال پیدا کردن مشتری‌ها و حفظ آن‌ها باشند. موارد زیادی در جذب مشتری تأثیر می‌گذارد. از فروش کفش باکیفیت گرفته تا تبلیغات خوب و قیمت مناسب و … . یکی از مهم‌ترین کارهایی که صاحبان فروشگاه باید به درستی انجام دهند تا عوامل مختلفی را در فروش بهتر کفش پوشش دهند، انتخاب درست مرکز فروش کفش عمده می‌باشد.

از این رو ما در اینجا قصد داریم، یکی از بهترین و بزرگ‌ترین مراکز فروش کفش عمده، یعنی تولیدی کفش ورزشی را به شما معرفی کنیم.روی لینک آبی کلیک کنید.

 

عمده فروشی های کفش ورزشی

در زیر تعدادی از عمده فروشی های کفش ورزشی را به شما معرفی میکنیم که با کلیک روی هر کدام میتوانید به اطلاعات تماس ایشان دسترسی پیدا کنید.

امیدواریم که این مقاله به عنوان راهنمای خرید عمده کفش برای شما مناسب بوده باشد و جهت یک خرید عمده کفش موفق به شما کمک برساند. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از طریق دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید. منبع

بیشتر بخوانید: قیمت دروازه فوتسال

بیشتر بخوانید: تور دروازه فوتسال

بیشتر بخوانید: تاپ و شلوارک زنانه چیست

بیشتر بخوانید: تولیدی کلاه ورزشی

4/5 - (2 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه