چطور تبلیغات کنیم

اگر میخواهید بدانید چطور تبلیغات کنیم ابتدا باید بدانید برای بقا و رشد کسب و کارتان به مشتریان نیاز دارید. برای جذب مشتری، باید کسب و کار خود را تبلیغ کنید. در روزهای خوب گذشته، این موضوع تصمیم گیری بین پخش تراکت، یک بروشور، یک کارت پستال یا یک آگهی در روزنامه محلی بود.اما در دنیای دیجیتال امروزی، امکانات بی پایان هستند.

چطور تبلیغات کنیم

 

بنابراین اگر در تلاش برای کشف بهترین راه‌ها برای ارتقای کسب‌وکار خود هستید؛ یا اینکه میخواهید بدانید گزینه های شما چه هستند، این مقاله را از اسپرت مال بخوانید و مطمئن باشید:

  1. شما تنها نیستید
  2. و در جای مناسب قرار دارید.

در این مقاله، من قصد دارم روش های موثر برای ارتقای کسب و کار را پوشش دهم، چه بودجه ای نداشته باشید، چه بودجه محدودی داشته باشید یا مشکل بودجه نداشته باشید. ما به نحوه تبلیغات شما با توجه به موارد زیر خواهیم پرداخت:

  • موتورهای جستجو (یعنی جستجوی گوگل و نقشه ها).
  • کانال های رسانه های اجتماعی (از جمله فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، یوتیوب، تیک تاک و پینترست).
  • فهرست های دایرکتوری آنلاین (مانند ثبت آگهی تبلیغاتی در اسپرت مال)
  • جامعه محلی شما (رویدادها، حمایت‌های مالی و مطبوعات).

اگر می‌خواهید از رقبای خود جدا باشید و به مشتریان خود نزدیک شوید، تبلیغ کسب‌وکارتان ضروری است، بنابراین بیایید با محبوب‌ترین کانال شروع کنیم: گوگل

 

چگونه کسب و کار خود را در گوگل تبلیغ کنیم

استفاده از گوگل برای تبلیغ کسب و کارتان کاری حیاتی است. گوگل با تصاحب بیش از 90 درصد از سهم بازار، یکی از بهترین راه‌ها برای قرار گرفتن در مقابل مشتریانی است که فعالانه به دنبال راه‌حل هستند. در اینجا بهترین روش ها برای استفاده از گوگل به منظور تبلیغ برند شما وجود دارد:

 

1-پروفایل کسب و کار خود را در گوگل ایجاد و تأیید کنید

بیزینس پروفایل گوگل شما چیزی است که به کسب و کار شما اجازه می دهد:

  • در نتایج Google Maps دیده شوید.
  • بخش محلی نتایج جستجوی Google شما را نشان دهد.
  • زمانی که شخصی نام کسب و کار شما را تایپ می کند دیده شوید. (ایده هایی برای نام های خلاقانه کسب و کار در اینجا پیشنهاد داده شده است!)
  • و مکان—Knowledge Panel در سمت راست نتایج جستجوی گوگل

همانطور که گوگل در ارائه نتایج خود به مکان جستجوگر رفته رفته بهتر می شود، این لیست باید در اولویت قرار گیرد.

کلید استفاده از بیزینس پروفایل برای تبلیغ کسب‌وکارتان، تأیید مالکیت خود از طریق حساب رایگان «Google برای کسب‌وکار من» است. پس از تایید مالکیت، می‌توانید فهرست خود را برای نمایش بالاتر در نتایج جستجو و جستجوهای مرتبط‌ تر بهینه کنید.

تبلیغات در گوگل

 

اگر در Google Maps رتبه داشته باشید یا در Local Pack (همانطور که در بالا مشاهده می‌شود) در صفحات نتایج معمولی نشان داده شوید؛ کسب‌وکار شما خود را همیشه تبلیغ می‌کند. حتی بهتر از آن، می‌توانید پست‌ها را مستقیماً در فهرست Google خود منتشر کنید و زمانی که مخاطب نیاز دارد، تبلیغات جذابی را در مقابل ایشان قرار دهید.

 

2-چطور تبلیغات کنیم ؟ وبسایت بسازید

بدون توجه به اینکه کسب و کار یا مشتریان شما چقدر قدیمی هستند، یک وب سایت یک وسیله ضروری بازاریابی است. وب سایت شما گزینه ای برای مشتریان فعلی و بالقوه است. حتی اگر شما را در رسانه‌های اجتماعی یا گوگل پیدا کنند، کاربران می‌خواهند به وب‌سایت شما بروند و مانند فهرست Google وبسایت، به تبلیغ کسب و کار شما در تمام ساعات شبانه روز کمک می‌کند.

یک وب سایت تجاری خوب نه تنها به خودی خود به عنوان یک ابزار تبلیغاتی عمل می کند، داستان کسب و کار شما و آنچه ارائه می دهید را بیان می کند، اطلاعات تماس را ارائه می دهد و شخصیت و ویژگی های متمایز برند شما را منعکس می کند؛ بلکه برای اندازه گیری و بهبود موفقیت سایر تاکتیک های تبلیغاتی شما نیز ضروری است.

چطور تبلیغات کنیم ؟ وبسایت بسازید

 

به عنوان مثال، هنگام اجرای تبلیغات، به صفحات فرود نیاز دارید که در وب سایت شما فعال است. هنگامی که اطلاعات مفیدی را در رسانه های اجتماعی ارسال می کنید، باید به صفحه اصلی خود در وب سایت لینک داده شود. با وجود تمام کانال های بازاریابی با وب سایت، می توانید تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید کدام استراتژی ها بهترین عملکرد را دارند و بینش ارزشمندی در مورد مخاطبان خود به دست آورید.

اگرچه راه‌حل‌های کاملاً رایگانی برای ایجاد یک وب‌سایت برای کسب‌وکارتان وجود دارد، اما اگر در مورد تبلیغ کسب‌وکارتان جدی هستید،به ناچار باید برای وبسایت هزینه کنید. داشتن نام دامنه مخصوص به خود، ظاهر و احساس حرفه ای، و توانایی مقیاس بندی و افزودن ویژگی ها در صورت نیاز، همگی برای رشد ضروری هستند.

 

3-چگونه با استفاده از دایرکتوری های آنلاین کسب و کار خود را تبلیغ کنیم

مصرف کنندگان به طور معمول از دایرکتوری های آنلاین بازدید می کنند تا کسب و کارهایی را که متناسب با نیازهای خاص آنها هستند جستجو و بررسی کنند. این سایت‌ها معمولاً وب‌سایت‌های پربازدید و طولانی مدت با اعتبار دامنه بالا هستند، بنابراین غیرمعمول نیست که صفحه پروفایل یا نام کسب‌وکار شما از طریق یکی از این سایت های دایرکتوزی در صفحه اول گوگل نشان داده شود. ایجاد آگهی یا لینک در سایت های دایرکتوری آنلاین زمان زیادی طول نمی‌کشد ولی می‌تواند به افزایش حضور آنلاین شما کمک کنند و کسب‌وکار شما را به مشتریانی نزدیک و موثر نشان دهند.

دایرکتوری های آنلاین

4-ایجاد آگهی تبلیغاتی در سایت های معتبر

اگر میخواهید کسب و کارتان دیده شود و خریداران عمده یا خرده با کارشناسان فروشتان مدام تماس بگیرند؛ ایجاد آگهی در سایت های معتبر بسیار کاربردی میباشد.در این نوع آگهی ها علاوه بر اینکه توسط مشتریان دیده میشوید میتوانید با ثبت آدرس سایت خود اعتبار قابل توجهی هم از طرف گوگل کسب نمایید.

اگر دارای سایت یا کسب و کار آفلاین در حوزه ورزش هستید سایت اسپرت مال میتواند به شما کمک کند.سایت اسپرت مال دارای سابقه فعالیت زیاد بوده و اولین پاساژ آنلاین ورزشی محسوب میشود.شما میتوانید با قرار دادن آگهی کسب و کار یا سایت خود در اسپرت مال هم توسط کاربران حوزه ورزش دیده شوید و هم اعتبار خوبی از گوگل کسب کنید.برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان اسپرت مال تماس بگیرید یا به صفحه فروشگاه آگهی اسپرت مال سر بزنید.

 

5-لیست خود را بهینه کنید

ایجاد یک لیست یک چیز است، اما بهینه سازی آن چیز دیگری. با پر کردن تمام فیلدها در پروفایل های خود، افزودن عکس‌ و جمع‌آوری نظرات، می‌توانید جذابیت کسب‌وکار خود را برای کاربر بهبود ببخشید و در جستجوها بالاتر از رقبا قرار بگیرید. همچنین مهم است که مطمئن شوید اطلاعات شما در تمام لیست های شما با اطلاعات وب سایت و کسب و کار شما مطابقت دارد. ناهماهنگی‌ها می‌تواند باعث شود که گوگل در مورد قابل اعتماد بودن شما تردید کند. در نهایت، مطمئن شوید که فهرست خود را زیر نظر دارید و هرگونه نادرستی یا ناهماهنگی را برطرف میکنید، این مشکل ممکن است در صورت تکمیل خودکار فهرست ها اتفاق بیفتد.

لیست خود را بهینه کنید

 

 

6-نظرات مشتریان آنلاین را دریافت کنید

ما فقط به جمع آوری نظرات اشاره کردیم، اما از آنجا که نظرات برای مشاغل کوچک و محلی بسیار مهم است، آنها سزاوار بررسی بیشتر و دقیقتر هستند.

تبلیغات شفاهی یکی از، شاید قوی ترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار شما به افراد مناسب است. توضیحات در وب سایت شما عالی هستند، اما بررسی ها در سیستم عامل های رسمی مانند Google، Facebook و Yelp حتی بهتر است.

نظرات مشتریان آنلاین

 

این وب‌سایت‌ها می‌توانند بازدید کسب و کار شما را افزایش دهند، و از آنجایی که اقداماتی برای جلوگیری از نظرات جعلی یا هرزنامه دارند، مردم بیش از هر جای دیگری به نظرات آنها اعتماد می‌کنند. به علاوه، نظرات یک فاکتور اصلی رتبه بندی برای نتایج جستجوی محلی هستند.

 

7-نظارت و پاسخ به نظرات

بسیاری از دایرکتوری‌های آنلاین به هر کسی اجازه می‌دهند فهرستی را اضافه کند، بنابراین حتی اگر کسب‌وکار خود را فهرست نکرده‌اید، ممکن است همچنان در آنجا باشد و نظرات را جمع‌آوری کند. مطمئن شوید که به لیست های خود تا جایی که ممکن است نظارت میکنید و مرتباً این سایت ها را زیر نظر داشته باشید. از این طریق می توانید به نظرات پاسخ دهید، که راه عالی دیگری برای تبلیغ کسب و کار شما است. نه تنها می‌توانید بررسی‌های منفی را حل کنید (و حتی معکوس کنید)، بلکه روشی که به نظرات (مثبت و منفی) پاسخ می‌دهید، می‌تواند ارزش‌های برند شما را آشکار کند و به مشتریان بالقوه ایده‌ای درباره نحوه تجارت با شما بدهد.

 

8-مخاطبان خود را از اینستاگرام جذب کنید

علیرغم اینکه اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که اخیراً راه‌اندازی شده است، اما اینستاگرام سومین پلت‌فرم پرطرفدار در این زمینه است. با فرمت‌ پست های متنوع (تصاویر دائمی، داستان‌های کوتاه مدت، سریال‌های IGTV، جلسات زنده، نکات برجسته داستان و موارد دیگر)، راه‌های مختلفی برای استفاده از اینستاگرام برای جذب مخاطبان و تبلیغ کسب‌وکارتان وجود دارد. شما می توانید:

  • فروش و معاملات خود را با هشتگ ها ارتقا دهید تا دسترسی خود را افزایش دهید.
  • مسابقاتی را با محصول/خدمت رایگان یا با تخفیف اجرا کنید تا موج مثبت ایجاد کنید (و لیستی از سرنخ ها را برای دستیابی به مشتریان بدست آورید).
  • توصیه ها و آموزش هایی را ارائه دهید تا به عنوان یک منبع قابل استفاده برجسته شوید.

منبع مقاله

امیدواریم از این مقاله در مورد اینکه چطور تبلیغات کنیم استفاده کرده باشید.منتظر نظرات پیشنهادات و انتقادات شما در قسمت دیدگاه هستیم.

بیشتر بخوانید: انواع میله بارفیکس در سال 2023 با معرفی فواید و مضرات تمرین بارفیکس

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید راکت بدمینتون با 5 نکته مهم

بیشتر بخوانید: انواع توپ فوتبال و فرق توپ فوتبال و فوتسال

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تردمیل در سال جدید {تردمیل چی بخرم؟}

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید توپ والیبال + قیمت بهترین توپ والیبال جهان(5 مارک برتر!)

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه