اگر میخواهید بدانید چطور تبلیغات کنیم ابتدا باید بدانید برای بقا و رشد کسب و کارتان به مشتریان نیاز دارید. برای جذب مشتری، باید کسب و کار خود را تبلیغ کنید. در روزهای خوب گذشته، این موضوع تصمیم گیری بین پخش تراکت، یک بروشور، یک کارت پستال یا یک آگهی در روزنامه محلی بود.اما در دنیای دیجیتال امروزی، امکانات بی پایان هستند.
بنابراین اگر در تلاش برای کشف بهترین راهها برای ارتقای کسبوکار خود هستید؛ یا اینکه میخواهید بدانید گزینه های شما چه هستند، این مقاله را از اسپرت مال بخوانید و مطمئن باشید:
در این مقاله، من قصد دارم روش های موثر برای ارتقای کسب و کار را پوشش دهم، چه بودجه ای نداشته باشید، چه بودجه محدودی داشته باشید یا مشکل بودجه نداشته باشید. ما به نحوه تبلیغات شما با توجه به موارد زیر خواهیم پرداخت:
اگر میخواهید از رقبای خود جدا باشید و به مشتریان خود نزدیک شوید، تبلیغ کسبوکارتان ضروری است، بنابراین بیایید با محبوبترین کانال شروع کنیم: گوگل
فهرست
استفاده از گوگل برای تبلیغ کسب و کارتان کاری حیاتی است. گوگل با تصاحب بیش از 90 درصد از سهم بازار، یکی از بهترین راهها برای قرار گرفتن در مقابل مشتریانی است که فعالانه به دنبال راهحل هستند. در اینجا بهترین روش ها برای استفاده از گوگل به منظور تبلیغ برند شما وجود دارد:
بیزینس پروفایل گوگل شما چیزی است که به کسب و کار شما اجازه می دهد:
همانطور که گوگل در ارائه نتایج خود به مکان جستجوگر رفته رفته بهتر می شود، این لیست باید در اولویت قرار گیرد.
کلید استفاده از بیزینس پروفایل برای تبلیغ کسبوکارتان، تأیید مالکیت خود از طریق حساب رایگان «Google برای کسبوکار من» است. پس از تایید مالکیت، میتوانید فهرست خود را برای نمایش بالاتر در نتایج جستجو و جستجوهای مرتبط تر بهینه کنید.
اگر در Google Maps رتبه داشته باشید یا در Local Pack (همانطور که در بالا مشاهده میشود) در صفحات نتایج معمولی نشان داده شوید؛ کسبوکار شما خود را همیشه تبلیغ میکند. حتی بهتر از آن، میتوانید پستها را مستقیماً در فهرست Google خود منتشر کنید و زمانی که مخاطب نیاز دارد، تبلیغات جذابی را در مقابل ایشان قرار دهید.
بدون توجه به اینکه کسب و کار یا مشتریان شما چقدر قدیمی هستند، یک وب سایت یک وسیله ضروری بازاریابی است. وب سایت شما گزینه ای برای مشتریان فعلی و بالقوه است. حتی اگر شما را در رسانههای اجتماعی یا گوگل پیدا کنند، کاربران میخواهند به وبسایت شما بروند و مانند فهرست Google وبسایت، به تبلیغ کسب و کار شما در تمام ساعات شبانه روز کمک میکند.
یک وب سایت تجاری خوب نه تنها به خودی خود به عنوان یک ابزار تبلیغاتی عمل می کند، داستان کسب و کار شما و آنچه ارائه می دهید را بیان می کند، اطلاعات تماس را ارائه می دهد و شخصیت و ویژگی های متمایز برند شما را منعکس می کند؛ بلکه برای اندازه گیری و بهبود موفقیت سایر تاکتیک های تبلیغاتی شما نیز ضروری است.
به عنوان مثال، هنگام اجرای تبلیغات، به صفحات فرود نیاز دارید که در وب سایت شما فعال است. هنگامی که اطلاعات مفیدی را در رسانه های اجتماعی ارسال می کنید، باید به صفحه اصلی خود در وب سایت لینک داده شود. با وجود تمام کانال های بازاریابی با وب سایت، می توانید تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید کدام استراتژی ها بهترین عملکرد را دارند و بینش ارزشمندی در مورد مخاطبان خود به دست آورید.
اگرچه راهحلهای کاملاً رایگانی برای ایجاد یک وبسایت برای کسبوکارتان وجود دارد، اما اگر در مورد تبلیغ کسبوکارتان جدی هستید،به ناچار باید برای وبسایت هزینه کنید. داشتن نام دامنه مخصوص به خود، ظاهر و احساس حرفه ای، و توانایی مقیاس بندی و افزودن ویژگی ها در صورت نیاز، همگی برای رشد ضروری هستند.
مصرف کنندگان به طور معمول از دایرکتوری های آنلاین بازدید می کنند تا کسب و کارهایی را که متناسب با نیازهای خاص آنها هستند جستجو و بررسی کنند. این سایتها معمولاً وبسایتهای پربازدید و طولانی مدت با اعتبار دامنه بالا هستند، بنابراین غیرمعمول نیست که صفحه پروفایل یا نام کسبوکار شما از طریق یکی از این سایت های دایرکتوزی در صفحه اول گوگل نشان داده شود. ایجاد آگهی یا لینک در سایت های دایرکتوری آنلاین زمان زیادی طول نمیکشد ولی میتواند به افزایش حضور آنلاین شما کمک کنند و کسبوکار شما را به مشتریانی نزدیک و موثر نشان دهند.
اگر میخواهید کسب و کارتان دیده شود و خریداران عمده یا خرده با کارشناسان فروشتان مدام تماس بگیرند؛ ایجاد آگهی در سایت های معتبر بسیار کاربردی میباشد.در این نوع آگهی ها علاوه بر اینکه توسط مشتریان دیده میشوید میتوانید با ثبت آدرس سایت خود اعتبار قابل توجهی هم از طرف گوگل کسب نمایید.
اگر دارای سایت یا کسب و کار آفلاین در حوزه ورزش هستید سایت اسپرت مال میتواند به شما کمک کند.سایت اسپرت مال دارای سابقه فعالیت زیاد بوده و اولین پاساژ آنلاین ورزشی محسوب میشود.شما میتوانید با قرار دادن آگهی کسب و کار یا سایت خود در اسپرت مال هم توسط کاربران حوزه ورزش دیده شوید و هم اعتبار خوبی از گوگل کسب کنید.برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان اسپرت مال تماس بگیرید یا به صفحه فروشگاه آگهی اسپرت مال سر بزنید.
ایجاد یک لیست یک چیز است، اما بهینه سازی آن چیز دیگری. با پر کردن تمام فیلدها در پروفایل های خود، افزودن عکس و جمعآوری نظرات، میتوانید جذابیت کسبوکار خود را برای کاربر بهبود ببخشید و در جستجوها بالاتر از رقبا قرار بگیرید. همچنین مهم است که مطمئن شوید اطلاعات شما در تمام لیست های شما با اطلاعات وب سایت و کسب و کار شما مطابقت دارد. ناهماهنگیها میتواند باعث شود که گوگل در مورد قابل اعتماد بودن شما تردید کند. در نهایت، مطمئن شوید که فهرست خود را زیر نظر دارید و هرگونه نادرستی یا ناهماهنگی را برطرف میکنید، این مشکل ممکن است در صورت تکمیل خودکار فهرست ها اتفاق بیفتد.
ما فقط به جمع آوری نظرات اشاره کردیم، اما از آنجا که نظرات برای مشاغل کوچک و محلی بسیار مهم است، آنها سزاوار بررسی بیشتر و دقیقتر هستند.
تبلیغات شفاهی یکی از، شاید قوی ترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار شما به افراد مناسب است. توضیحات در وب سایت شما عالی هستند، اما بررسی ها در سیستم عامل های رسمی مانند Google، Facebook و Yelp حتی بهتر است.
این وبسایتها میتوانند بازدید کسب و کار شما را افزایش دهند، و از آنجایی که اقداماتی برای جلوگیری از نظرات جعلی یا هرزنامه دارند، مردم بیش از هر جای دیگری به نظرات آنها اعتماد میکنند. به علاوه، نظرات یک فاکتور اصلی رتبه بندی برای نتایج جستجوی محلی هستند.
بسیاری از دایرکتوریهای آنلاین به هر کسی اجازه میدهند فهرستی را اضافه کند، بنابراین حتی اگر کسبوکار خود را فهرست نکردهاید، ممکن است همچنان در آنجا باشد و نظرات را جمعآوری کند. مطمئن شوید که به لیست های خود تا جایی که ممکن است نظارت میکنید و مرتباً این سایت ها را زیر نظر داشته باشید. از این طریق می توانید به نظرات پاسخ دهید، که راه عالی دیگری برای تبلیغ کسب و کار شما است. نه تنها میتوانید بررسیهای منفی را حل کنید (و حتی معکوس کنید)، بلکه روشی که به نظرات (مثبت و منفی) پاسخ میدهید، میتواند ارزشهای برند شما را آشکار کند و به مشتریان بالقوه ایدهای درباره نحوه تجارت با شما بدهد.
علیرغم اینکه اینستاگرام یکی از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی است که اخیراً راهاندازی شده است، اما اینستاگرام سومین پلتفرم پرطرفدار در این زمینه است. با فرمت پست های متنوع (تصاویر دائمی، داستانهای کوتاه مدت، سریالهای IGTV، جلسات زنده، نکات برجسته داستان و موارد دیگر)، راههای مختلفی برای استفاده از اینستاگرام برای جذب مخاطبان و تبلیغ کسبوکارتان وجود دارد. شما می توانید:
امیدواریم از این مقاله در مورد اینکه چطور تبلیغات کنیم استفاده کرده باشید.منتظر نظرات پیشنهادات و انتقادات شما در قسمت دیدگاه هستیم.
بیشتر بخوانید: انواع میله بارفیکس در سال 2023 با معرفی فواید و مضرات تمرین بارفیکس
بیشتر بخوانید: راهنمای خرید راکت بدمینتون با 5 نکته مهم
بیشتر بخوانید: انواع توپ فوتبال و فرق توپ فوتبال و فوتسال
بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تردمیل در سال جدید {تردمیل چی بخرم؟}
بیشتر بخوانید: راهنمای خرید توپ والیبال + قیمت بهترین توپ والیبال جهان(5 مارک برتر!)