روش تبلیغ باشگاه ورزشی با متد های کاربردی 2024

  1. خانه
  2. »
  3. اسپرت مگ
  4. »
  5. روش تبلیغ باشگاه ورزشی با متد های کاربردی 2024
انواع روش تبلیغ باشگاه ورزشی
5/5 - (1 امتیاز)

حتما می دانید که امروزه بین باشگاه های ورزشی رقابت بسیار زیادی وجود دارد و همین امر نیز نشان دهنده ضرورت روش تبلیغ باشگاه ورزشی کاربردی است. در واقع همانند دیگر کسب و کارها، مجموعه های ورزشی نیز برای اینکه فعالیت بهتری داشته باشند و مشتری های بیشتری جذب کنند، حتما باید یک برنامه دقیق برای تبلیغاتشان داشته باشند.

به عبارتی بهتر اهمیت تبلیغات به این دلیل است که حفظ سلامتی بدن بسیار ضروری است و از طرفی دیگر روز به روز افراد تمایل و علاقه بیشتری به تناسب اندام پیدا می کنند. با تبلیغات باشگاه می توانید علاوه بر جذب بیشتر مشتری ها، آن ها را نیز راضی نگه دارید. به همین دلیل نیز در ادامه این مقاله قصد داریم انواع روش تبلیغ باشگاه ورزشی را برای شما شرح دهیم.

روش‌های کاربردی برای تبلیغ باشگاه ورزشی

باشگاه ها امروزه می توانند در کانال های آنلاین و یا حتی آفلاین کسب و کار خود را تبلیغ کنند. در ادامه روش‌های کاربردی برای تبلیغ باشگاه ورزشی را برای شما معرفی کنیم.

1- ثبت موقعیت مکانی باشگاه در گوگل

از جمله رایج ترین روش تبلیغ باشگاه ورزشی ثبت موقعیت مکانی باشگاه در گوگل می باشد. همان طور که می دانید امروزه افراد بسیار زیادی برای یافتن مکان به خصوصی، از موتورهای جستجو و یا به عبارتی بهتر گوگل کمک می گیرند. در واقع با ثبت کردن موقعیت مکانی خود در گوگل، صفحه ای تجاری در Google Business می سازید که این امر دارای مزایای بسیار زیادی خواهد بود.

با کمک این روش شما همچنین می توانید عکس، ساعت فعالیت، روش های برقراری تماس را نیز ثبت کنید. البته لازم است بدانید که این روش دارای قسمتی برای کامنت و یا نظرات کاربران است که به دنبال آن هر چقدر بتوانید امتیاز بیشتری بگیرید طبیعتا شانس موفقیت شما نیز بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید: خرید وسایل باشگاه بدنسازی عمده 

2- کمک گرفتن از تبلیغات پیامکی برای جذب مشتری

از دیگر روش تبلیغ باشگاه ورزشی می توان به کمک گرفتن از تبلیغات پیامکی برای جذب مشتری اشاره کرد. در صورتی که بتوانید به درستی از پنل های پیامکی استفاده کنید قطعا تاثیر آن را در کسب و کارتان مشاهده خواهید کرد. از رایج ترین انواع پنل ها می توان به نوعی اشاره کرد که یک پیامک را برای افراد موجود در یک محدوده مکانی معین ارسال می کنند.

جالب است بدانید که این روش برای مشتریان قدیمی که نیاز به یک تلنگر برای برگشتن دارند، نیز بسیار کاربردی و مفید است. البته لازم است همچنین به یک نکته مهم برای استفاده از این روش نیز دقت کنید و آن متن پیامک است. در واقع شما باید بتوانید متنی را انتخاب کنید که به خوبی بتواند شما را به مشتری معرفی کند.

3- استفاده از تبلیغات ویدیویی

برخی از افراد این عقیده را دارند که استفاده از تبلیغات ویدیویی به عنوان یکی از روش تبلیغ باشگاه ورزشی بسیار کاربردی است. در واقع این روش می تواند نقش بسیار تعیین کننده در تبلیغ باشگاه ورزشی داشته باشد چرا که می تواند باعث جلب اعتماد بیشتری شود. به همین دلیل نیز به شما و یا هر شخصی که تمایل دارد باشگاه مورد نظر خیلی معروف شود این روش توصیه می شود.

4- تبلیغات در اینستاگرام

پیش از اینکه این روش تبلیغ باشگاه ورزشی را برای شما معرفی و توضیح دهیم، لازم است شما یک پیجی داشته باشید که محتوای موجود در آن این ارزش را داشته باشد که افراد آن را دنبال کنند. شاید برای شما سوال باشد که چگونه از روش تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنیم. در واقع شما می توانید از مواردی که در ادامه ذکر می کنیم برای نشر کردن در اینستاگرام استفاده کنید:

تبلیغات در اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام
  • انتشار تصاویر باشگاه
  • ارائه پست های آموزشی در زمینه چگونگی انجام درست انواع حرکت های ورزشی
  • پاسخ دادن به سوالات مخاطبان
  • برگزاری لایو و صحبت با کاربران
  • کمک گرفتن از ریلزهای سرگرم کننده
  • برگزاری مسابقات جالب

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید انواع کفپوش باشگاه بدنسازی

5- استفاده از نظرات مشتریان فعلی

برای اینکه بتوانید مشتریان خود را بالقوه جذب کنید باید با راهکارهایی آن ها را برای اقدام تحریک کنید. به عنوان مثال می توانید استفاده از نظرات مشتریان فعلی را برای این کار انتخاب کنید. به عبارتی بهتر می توانید از مشتری های فعلی خود بخواهید نظر خود را در مورد مجموعه ورزشی شما در مکان های متفاوتی همانند گوگل مپ ثبت کنند.

با استفاده از این روش تبلیغ باشگاه ورزشی می توانید بسیاری از افراد را به مشتری خود تبدیل کنید. همان طور که احتمالا می دانید بسیاری از افرادی که برای رفتن به باشگاه تردید دارند مدام نظرات مشتریان را بررسی می کنند و  احتمال اینکه بر اساس این نظرات تصمیم بگیرند بیشتر می شود. البته لازم است این نکته را نیز ذکر کنیم که شما باید این نظرات را در هر مکانی که می توانید پخش کنید و به عبارتی در معرض دید دیگر افراد قرار دهید.

6- انتخاب یک استراتژی قوی برای بازاریابی ارجاعی

حتما باید به انتخاب یک استراتژی قوی برای بازاریابی ارجاعی توجه کنید. طبیعتا شما نیز به این امر دقت کرده اید که وقتی یکی از اعضای خانواده و یا دوستان یک باشگاه را توصیه می کنند، احتمال ثبت نام نیز افزایش می یابد. برای این امر باید به چند نکته مهم توجه کنید.

به عنوان مثال در ابتدا باید کیفیت خدمات خود را بهبود دهید و مشتریان نیز از خدمات شما راضی باشند. علاوه بر این شما باید به آن ها یک پیشنهاد تحریک کننده همانند تخفیف ۲۰ درصدی برای ثبت نام دهید. در صورتی که بتوانید این روش تبلیغ باشگاه ورزشی را به درستی اجرا کنید، پس از مدتی با افزایش مشتریان مواجه خواهید شد.

انتخاب یک استراتژی قوی برای بازاریابی ارجاعی

7- تبلیغات چاپی

امروزه بسیاری از افراد از تبلیغات آنلاین کمک می‌ گیرند در حالی که تبلیغات چاپی هنوز می تواند کاربردی باشد و مشتریان بیشتری را جذب کند. برای کسب و کارهای محلی این نوع تبلیغات می تواند بسیار کارساز باشد. شما همچنین می توانید از تراکت ها برای تبلیغات ورزشی کمک بگیرید.

فراموش نکنید که برای هر کسب و کاری روش تبلیغ باشگاه ورزشی این پتانسیل را دارد تا افراد موجود در محله شما را به عنوان مشتری جذب کند. همچنین در صورت داشتن بودجه لازم می توانید برای تبلیغ از بیلبوردها کمک بگیرید و این گونه در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرید.

بیشتر بخوانید:مشکلات باشگاه بدنسازی برای صاحبان باشگاه

8- راه اندازی یک وب‌ سایت برای باشگاه

علاوه بر روش های آنلاین ذکر شده، روش تبلیغ باشگاه ورزشی دیگری نیز وجود دارد تو بتواند از دل اینترنت مشتری جذب کند که آن راه اندازی یک وب‌ سایت برای باشگاه است. شما می توانید از این روش مقرون به صرفه به بهترین نحو ممکن برای جذب‌ کردن مشتری کمک بگیرید. در ادامه به یک روش برای داشتن یک یک تبلیغ موثر در سایت اشاره می کنیم.

9- جذب مشتری بیشتر با تبلیغات کلیکی

به طور کلی در روش جذب مشتری بیشتر با تبلیغات کلیکی، کار به این صورت انجام می شود که شما تبلیغات خود را در سایت های مختلف و پربازدید قرار می دهید. البته لازم به ذکر است که با هر بار کلیک بر روی این نوع تبلیغات مبلغی از شما کسر خواهد شد. ما به شما توصیه می کنیم تا از تبلیغات هدفمند و درستی استفاده کنید تا هزینه و زمان شما هدر نرود.

به عنوان مثال شما می توانید تبلیغ خود را در صفحاتی انجام دهید که از نظر موضوعی به موضوع مورد نظر شما شباهت بسیار زیادی داشته باشد. همچنین می توانید در صفحاتی که کلمه کلیدی مورد نظر شما را دارد تبلیغ خود را انجام دهید.

10- تبلیغات تلویزیونی (شبکه‌های استانی)

علاوه بر انواع روش تبلیغ باشگاه ورزشی که در این مقاله ذکر کردیم، روش های دیگری همانند تبلیغات تلویزیونی (شبکه‌های استانی) وجود دارد که قدمت بسیار زیادی دارد و می تواند تاثیر لازم برای جذب مشتری را نیز داشته باشد. با کمک این روش اعتبار باشگاه شما نیز افزایش می یابد.

11- برگزاری مسابقه‌ های ورزشی

به عنوان آخرین روش تبلیغ باشگاه ورزشی، به شما توصیه می کنیم تا به برگزاری مسابقه‌ های ورزشی بپردازید. در واقع با این کار علاوه بر افزایش اعتبار مجموعه ورزشی خود، تعداد بیشتری از افراد را نیز به خود جذب خواهید کرد. البته برگزاری مسابقات با کیفیت لازم از نکات مهمی است که حتما باید مورد توجه قرار دهید.

بیشتر بخوانید: تجهیز باشگاه بدنسازی

برگزاری مسابقه‌ های ورزشی

خرید لوازم باشگاه بدنسازی

در زیر تولیدی ها و فروشگاه های لوازم بدنسازی را مشاهده می کنید که با کلیک روی هر کدام می توانید به لیست محصولات و اطلاعات تماس ایشان دسترسی داشته باشید. برای خرید یا استعلام قیمت با شماره های تماس یا راه های ارتباطی نظیر واتس اپ و تلگرام تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله انواع روش تبلیغ باشگاه ورزشی، سعی کردیم به کارآمدترین روش ها برای جلب اعتماد و جذب مشتری های بیشتر اشاره کنیم. در واقع از آن جایی که امروزه رقبای بسیار زیادی دارید برای شناخته شدن در این زمینه باید به درستی گام بردارید و راه های مختلفی را امتحان کنید که مهم‌ترین و موثرترین آن ها انتخاب یک روش درست تبلیغاتی است. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید به خوبی در این عرصه بدرخشید.

منبع

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

اسپرت مال اولین و بزرگترین پاساژ آنلاین خرید عمده لباس و لوازم ورزشی در ایران است.

برند های محبوب ورزشی ایرانی

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه